Mitt senaste inköp
Skriv vad du senast har köpt till din hamster :D
ALLTING räknas, från strö till grönsaker :D

En bal stl-strö släpades hem nu i eftermiddags, gills det? =)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Hakar på #1, en säck kattsand, gills det? 
// Lise
When nothing goes right, go left!
ja såklart :D allting räknas, t.o.m grönsaker ^^ jag har inte köpt något, pappa köper allt hehe. Så sist var det 2 st spån-påsar :) Och innan det, typ mat xd Sen tar jag grönsaker ur kylen när det finns. :)
Ny Hamstermat :) Min tar slut så fort när man har 3 hamstrar hemma, fast jag köper inte enns ett kilo men endå 
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Alspån, toalätt och chinchillasand :)
Sajtvärd för Valp & unghund
Mvh Mika
Torrfoder tror jag.
Grönsaker köps åt både hamster, kanin och människor så det håller jag inte reda på :P
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Hamsterfoder :)
Madsan
6 kg hamstermat, 2 vattenflaskor och lite spån…
Ett Hjul :) dock så gnisslar de jättemycket :/
jag tror jag ska köpa en sån stor lättströ från granngården för 149 kr ^^
köpte senast hamstermat till mina :) Eller.. mamma köpte ;)
Kokosnött, risgrynsgrött och blodpuddig köpte jag idag på vägen hem. Blir väl dock inte detta som dom får idag, men alltid bra att ha något liggandes här hemma. :)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Köpte en påse toa-lätt idag. Har redan lite spån och en påse toa-lätt hemma så blir städning av burarna i helgen :)
Torrfoder var det senaste jag köpte till mina hårbollar.

Tänkte skriva en hel kartong med vattenflaskor(vart förbannad på trixies nya värdelösa flaskor som inte funkar som dom ska! Tur man har en snäll chef som lät en köpa en kartong flaskor av annan sort för inköpspris!) men kom på att sist jag jobbade köpte jag ju hem lite äggfoder och nått kilo hamstermat av en ny sort som måste testat. :)
// Nathalie
Senaste jag köpte var igår, då köpte jag Färskmat! :)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Det senaste jag köpte var hamstermat då min tar slut väldigt ofta (hehe) ;)
En hamsterboll/springboll.
köpte en någon slags klätterleksak, mycket uppskattad :)
idag köpte jag spån till dvärgarna och flis till guldarna.
imorgon ska jag köpa hem grönsaker, frukt å lite annat gott så nadia slipper pula med såna inköp när jag är bortrest.
är ju rätt många djur vi har så det blir endel att bära hem.
Kränker pinnar och mat ;)
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Pappa har köpt mat, spån, toalätt och typ.. Äggkartonger ^^ :P
En fin trä-klätterborg till födelsedags present åt Rassla köpte jag precis, nu måste jag bara hitta något fin att sätta på Pluttans grav <3 Den 29 maj blir/skull bli dom bli 1 år .
// Nadja
Det senaste jag köpte till min Casper var ett hamsterhjul, 30cm trästamm med hål i, chinchillasand, skål och en SAMLA-låda.
Bortskämda unge :3
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,
Precis kommit hem från djuraffären med 1 dl mjölmaskar! :P :S
Det blev också en påse badsand :)

#33 Vi tänkte lite lika vi. ;) Jag var på djuraffär iförrgår och köpte 30st zophobas äckellarver som mina ska få smaska på så fort dom fått lite mat, maskarna alltså. ;)
// Nathalie
34# Ja de ä riktigt äääääckliga ;)
Barnmat…
Igår var jag och köpte en ny sorts torrfoder och en ny matskål!
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
Idag har jag shoppat 25kg hamster mat använder hamster crispy sen 2 lådor med kattsand, 6 nya hamsterhus, stor hö stor halm, kaninmat, grönsaker, groddar, toalettpapper, hirskolvar, gungbräda, trä bro till lekhagen, hö koja till mössen, protein rik mat för mössen som är super feta! Detta har jag köpt idag kan ha glömt något..
Idag gick jag och köpte 1 kg färdigblandad mat och en vattenflaska med ögla till SAMLA lådan
Igår köpte jag även min hamster om det räknas ;) en offwhite sö mö, ligger och sover så fint för tillfället! Den senaste veckan har jag därmed inhandlat allt tillbehör till henne; strö, hus, bro mm.
#39 ghrattis till nya hamstern :D jag har också en offwhite :3
En bal STL stö köpte jag idag! =)
Idag var jag på ICA och köpte gurka, broccoli, keso och ett päron^^