Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 834 ggr
Stuart
0

Inredning

Min hamster har en duna Bur, och som har en inredning som är väldigt svår att ändra, buren har liksom en och en halv våning, där uppe finns det mats skål och hus, på nedervåning finns hans sovhörn, toalett, Hjul och sandbad. han får minst en timma om dan komma ut lös och röra sig. behöver jag ändra i buren då eller funkar det?

Cafesinner
0

Hamstrar mår bra av att få lite omväxlande inredning!:) 
Hur stor är buren? Man kan ju ta bort halvvåningen med:)

The Idizen
0

Jag har också en duna och hatar övervåningen, tog bort den nästan direkt. Har tyvärr ingen bild på hur dunan ser ut nu, men kan försöka beskriva. 

På ena långsidan har jag en ganska smal bit tjock kartong, dit hon kan gå upp och äta Färskmat. Hon har en bro hon kan komma upp via, eller sitt trä hus. Under har jag ett sandbad i mitten ungefär, ett till trä hus som gör att den inte faller ner och en leksak som också ska få den att låta bli att falla ner. Sedan har hon ett Hjul, en äggkartong, en gnagpinne hon också tycker om att hänga i. Och matskål och vattenflaska såklart. :)

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Cafesinner
0

Kika i inredningstrådarna här för inspiration!:)

Stuart
0

ja, jaf funderar på att ta bort övervåningen ibland, men känns ju också som att buren blir rätt mycket mindre då?

Stuart
0

kom just på att det inte skulle funka att ta bort övervåningen, han har sitt bo i ena hörnet och då försvinner det om jag tar bort övervåningen, sen en fråga om leksaker, jag har testat, sten, toarullar och äggkartonger t. ex men inget intresserar honom? något mer tips?