Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 2037 ggr
kajsa_karin
0

Jag kan inte sluta gråta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min älskade Beatrice somnade in klockan 23:00. Hon har de senaste dagrna varit väldigt slö. Hennes öga ran och nosen var alldeles torr. Märkte att hon hade svårt att äta så jag fick klippa hennes tänder. Hela dagen har hon legat i sin Bur. Ringde en vetrinär som skrev ut ögonsalva och antbiotika till henne. Hade givit henne innan jag for på träningen då jag kom hem låg hon bara i sin Bur och andades tungt. Jag har haft henne i min ficka på morgonrocken, hon slutade bara att andas nu finns hon inte mer , jag blir så ledsen men ändå vet man att en hamster inte blir så gamal. En del av dem blir man så fäst vid särskilt då man sett den från dag 1 som jag gjort med Bea. Man kan inte sluta gråta. Jag känner mig så löjlig att gråta för en hamster min mamma säger bara det är väll inget att vara ledsen över. Men en del slår sig in i hjärtat. Hälften av alla mina hamstrar är födda under Vinter/vår 2008 så många 1 åringar har jag. Jag kommer nog aldrig att kuna sluta vara ledsen när mina älsklingar vandrar över rengbågens bro.

Bea nån vecka gamal

kajsa_karin
0

Bea äter ost aug 2008

kajsa_karin
0

Bea en 8 veckor ca

Bulba
0

Nej vad synd! Rynkar på näsan Stackars dej…

MariaG
0

Vad tråkigt. Rynkar på näsan

Man blir alltid ledsen när ens hamster går bort.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

kajsa08
0

Livet är hårt när man mister sina älsklingar. De finns alltid i ens hjärta.

Zheverez
0

tråkigt men var hon sjuk så har hon fått ro nu å har det bra igen.

visst är det lika jobbigt var gång å särskilt när de som man har en viss relation till går bort.

du har fina minnen och bilder som du får glädjas åt.

[BARABAZ]
0

Vad tråkigt att höra. :( vila i frid lilla Bea.

UlrikaD
0

Beklagar sorgen! Det är väl självklart att man ska få lov att vara ledsen när ens husdjur går bort. Annars vore man väl inte en bra djurägare om man inte brydde sig. Alla djuren har ju sin egen personlighet, sin egen identitet, och är sin alldeles egna lilla själ. Klart att man blir jätteledsen när de inte finns där längre.

MickiRosa
0

Känner med dig. Ja man skulle önska att de levde lite längre. Kram

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

emma071
0

:( jaa….det är inte kul alls när någon går bort :(

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

[Popcorni]
0

Det är så hämskt när ens små älsklingar går bort för en!

Royalz
0

Tråkigt :( R.I.P

Sara87
0

Så tråkigt att hon somnat in :(

Sov gott Bea.

HappyCatMeows
0

Vila i frid Bea. Och naturligtvis får man sörja sina älskade husdjur… Sänder dig värmande tankar.

Zvintos
0

Vad tråkigt. =( R.I.P. lilla vän

Helena1978
0

Ja, nog känns det när någon av ens husdjur går bort, alltid jobbigt att ta farväl och skiljas åt. Saknaden och tomrummet de lämnar efter sig är hemsk…Gråter R.I.P. Bea

MangoPeperoniOwner
0

Vad tråkigt :( Vila i frid Beatrice

ali97
0

så synd

Love-Hamster
0

Beklagar sorgen.

Saraah-s
0

hoppas hon har det bra <3

http://www.scattred.snabber.se

[GeeGee]
0

Åh lider med dig. Bea är så otroligt likt min Totte så jag sitter här med tårar i ögonen då man vet att min älskling någon dag inte heller kommer finnas mer. =(

Adina
0

Åh, vad tråkigt :( Beklagar..

Veero
0

Vila i frid Beatrice<3 Beklagar sorgen..

Sessy
0

ÅH :( beklagar verkligen.. Det kan inte vara lätt. Det spelar ingen roll om det är en hamster eller häst.. kärlek är kärlek och saknaden kan vara precis densamma.. förstår att du är ledsen. Försök att tänka positivt, även om det är svårt. Det är naturens gång och du gav henne det bästa hamsterliv hon kunnat tänka sig. Det är jag säker på att hon själv sagt om hon kunde…

vekan
0

Vad tråkigt. R.I.P. Vilken söt liten hamster hon var!

Sasha-Cezar
0

Beklagar…

Sasha-Cezar
0

Sorgligt att en sån raring har gått bort,men det gör vi alla nån gång…och alla som äger djur,så det får man vara berädd på när man köper djur.

Även om jag vet att jag kommer storböla när mina sötnosar går bort.

Men försöker då trösta mig själv genom att tänka att de är i djurhimmelen.

Min dvärghamster gick bort som väldigt ung,när hon olyckligtvis blev mosad…Nu börjar jag gråta av att ens tänka på det…

Och det blev min sorgliga julklapp,eftersom det hände på julafton!!!GråterGråterGråterRynkar på näsanGråterGråterGråter*snyfft*  Jag kan ungefär förstå!

JAG SAKNAR PEARL!!!