Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1400 ggr
Zheverez
0

tvååringen som bor här

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det flyttade nån dag före jul hit en tvåårig kille som då var så vinglig å vi trodde han bara hade en v kvar.

han kom hit från en som fått ta över honom då ägaren tröttnat.hon kunde inte själv ha honom kvar så han fick komma hit å få ett sissta hem.

nu har han gått upp i vikt, kutar å far som vilken hamster som helst.

lite liggsår har han haft vilket beror på att han haft pellets å sovit så mkt.

nu är alla sår borta å mkt päls har han fått.

går å kollar var dag om han somnat in el ej.

han tycker nog det är lite tråkigt att stå i hallen å höra de andra ifrån köket men jag kör ju med karantän så än får han inte flytta in.få se om han ens hinner det.

nån exakt ålder el namn fick jag inte så han kallas för the old man. nån månad över två år var han redan när han kom hit.

Zheverez
0

sötnos

Zheverez
0

ville bara visa att det finns hamstrar som blir över 2år.

chocomian
0

Vad roligt att höra att han verkar må så mycket bättre hemma hos dig! :D

Han har ju en otroligt fin päls! :)

issa83
0

En sån gammelgubbe. Tur att du fanns och kunde ge honom ett sista hem med värme och kärlek.

[Hamster95]
0

Jag bara älskar långhår<3

[Hamstris]
0

Han verkar vara en riktig liten krutgubbe :)

bblomquist
0

iih vad söt, <3

[Katteeen]
0

Villken sötnöt :) Hoppas han håller gnistan i liv ett bra tag till :)

hidianan
0

vicken sötis!

Royalz
0

vilken söt :)

Zheverez
0

det syns ju att han är gammal med gles päls,gråaktig  å ngt långsammare.

men å så snäll å go han är.

absorlut ingen rymmarhamster.

han kan gå på golvet i sin lilla takt,stanna till å verkar stå där å tänka på livet.

[Vargen-J]
0

Han ser så mycket bättre ut än min Totte gjorde när han hade fyllt två år. Han såg ut som om han vart genom helvetet och tillbaka så gammal som han såg ut att vara. Men han här ser så pigg och kry ut. Det kan vara mycket väl så att han har krut kvar i sej

Hoppas han lever ett tag till ialla fall, han verkar ha det bra hos dej

//Vargen

Nusse123
0

sötizzz, riktigt gullig ju!! trots sin ålderTungan ute

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

MariaG
0

Vad fin han är.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Molle08
0

Sött… tur för dig eva att du finns och kan släppa in en hamster in i värmen för att få sista stund kvar i livet..

mocchino
0

Åååå mitt hjärta smälter! Han ser verkligen gammal och super go ut!! Han påminner lite om min Hollywood som nyligen somnade in.. Hon var också sobel bandad med helt band! ;) Hon vart 2år och nästan 2mån.. :)

// Nathalie

kajsa_karin
0

Kul att han kviknat till

Nusse123
0

Skrattande

Mvh Maja

MickiRosa
0

Men vilken lång å fin päls han har. Så mysigt han har det hos dig=) Du e så snäll eva. Hamstrarna mår bra hos dig, det finns så mycket kärlek i ditt hem.

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

UlrikaD
0

Han var ju helt ljuvlig!!

Zheverez
0

det bor fler hamstrar här som folk tröttnat på el blivit rädda för.

zezzan under säljes är en sån.

MickiRosa
0

det är så synd när folk tröttnar. men bra att dom inser att dom inte vill ha den och den hamnar på ett bra ställe, än att som man i vissa fall sett, att dom bor kvar med skitig Bur och ingen mat, bortglömd

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

MangoPeperoniOwner
0

Vilken sötis! Va kul att han klarat sig hit och han klarar sig säkert ett bra tag till Glad

mocchino
0

#21 Jag tycker att det är en skam att folk tröttnar på ett djur som knappt lever 2-3år ens.. :S

// Nathalie

chocomian
0

Skam på folket som "tröttnar" hur kan man tröttna på en levande varelse som skänker gratis kärlek genom att bara titta en in i ögonen?! Kyss

Curlys
0

Läste precis en annons på blocket. Där de stod något i stil med:

"Barnen har blivit stora och växt ifrån djurintresset" Hamster var ½år gamal… j*klar vad barnen måste växt snabbt…

Bra att de finns dem som kan ge dessa djuren en andra chans!

Nusse123
0

#26 dessutom så kan man ju inte växa ifrån djurintresset,..om du frågar mej asså

Mvh Maja

Zheverez
0

tycker inte man omplacerar en hamster på 1,5år. om det är ett barn som tar över den så blir det ju så otroligt ledset om hamstern bara lever nån v.

ett barn kan ju bli så rädd å vågar inte skaffa ett nytt djur så då har man ju bidragit till att sabba ett ev djurintresse istället för att ge barnet en chans att få vara glad djurägare.

nu har gammlingen fått rent å flyttat in i köket till de andra.

han blev ändå piggare å satt å vädrade,hickade,knorrade å vips så var alla honorna överpigga.

undrar vad han satt där å lovade dom för kul ikväll men se det kan han ju glömma för så kul ska han inte få ha det.Glad han får nöja sej med att nu är han med i gänget å inte utanför i hallen