Billigt billigt =)
Har varit där och inhandlat en i morse jag med, stog och hängde på låset med ikea-bagen i högsta hugg ;D
Fast idag bidde det bara en, fick inte med mig några fler ;)
Har 2 sedan tidigare från Lidl.

Hehe, jag var också där imorse. Här hade dom bara tre och dom tog jag såklart. Har nu sex lidl-burar här hemma så nu ska grabbarna få dom och tjejerna får backar :-)

Hihi… fler som har fyndat =) Men det går nog inte att hitta billigare… 298 kr för två burar med alla tillbehör… bara vattenflaskan kostar runt 80 kr att köpa i djuraffären ju.

Jag har fler där i från sedan tidigare köpte en i Går

NEE TILL LIDL !!! Finns det i Jönköping alltså burarna tro ?

Finns det en Lidl butik där så kan du ju kika :-)

jag köpte också en idag, så nu har vi två :)

på ekerö på lidl hade dom ingen iaf i måndags

JAG MÅSTE TILL LIDL KÖPER 80 ST !! :D XD

skit att de inte har lidl i norrbotten!

då hade jag köpt 30st!
Har shoppat en till idag ;)
Knep den sista…

#12 HAHA det är rätt Pappa ska åka nu hoppas det finns någon annars så får jag hänga på låset imon :D

Åh gud va trevligt :D Fast nu har väl alla vi hamstertokiga tömt deras lager så finns säkert ingen kvar när jag åker dit :P
Köpte också en idag, tänkte att jag skulle använda den i båten. fast enligt mig ser den nästan på gränsen för liten ut för en guldhamster.. Trivs era guldar i minidunor? :)

#15 Har du med dig hamstern i båten?
#16 Ja det har jag.
var dit jag oxå i går och köpte 2st, fast funderade på om jag inte skulle köpt 4 istället. Tackar för tipset här

#15 med en hamster i båten :S

Nu har jag köpt en men matskålen den gula saken XD är den för stor för en dvärghamster ?
#19 Ursäkta?
Det är inte mer märkvärdigt än att ha med hamstern till sommarstugan.

Kan man köpa burar på den där tyska affären Lidl??? (matafären)??
#22 Ja, de har burar där. Har haft i alla fall.

ok har aldrig sett får kika igen det var ju bra

Någon som vet om dessa finns kvar i sortimentet, och vad dom kostar?
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

Undrar samma sak som #25.. måste kolla i Lidl butiken här i stan imorgon…
Finns de återigen? Köpte min i somras. Det är riktigt bra burar. Trodde det var ett tillfälligt parti de hade inne, det brukar ju var så med Lidl.
dags att dra till lidl , haha :D
Jag har oxå sett dom, grymt billiga.
Men detta var ju i somras…finns de fortfarande?
Vad är det för mått på burarna? :o)
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

det gul kan va vattenskål elr så kan du andvända den som toa med lite bursand i dvärghamstrar gillar att rulla sig jallafall min

På Lidl i Tumba C finns det definitivt inga burar, var där igår kväll och kikade ordentligt. :(

Detta var ett erbjudande Lidl hade en kort period i somras.

ååh vad synd:(((