Englatassens U-kull !!
Grattis :)
grattis till kullen ;)

grattis :)
Grattis :D;:D

grattis! :D
Å vad många grattis! Tack alla! Jag kan se 7 st!! Hoppas alla stannar kvar…

ihh grattis!!! vilken ljuvlig hög av sprattel 
Grattis till båda kullarna! Ser fram emot att se bilderna på de små när de blivit större :D
Tatadaaa! Vad roligt och kram till dig och de små liven! 
Grattis :D

Grattis! Jag ser också 7st, på bilden iallafall. Letar febrilt efter prickar ju.
Tänk en b.ö sobel d.s rex!!
Mmmmmmmmm….. OCH satin…….*drömmar sen läääääänge*
Jag kan ju se en sobel men d andra 6 e oroväckande ljusa….
… creme, carameller kanske då…. (å då syns ju ej prickarna förräns senare..) men,men… jag ger inte upp i första taget, jag tänker fortsätta försöka tills jag lyckas!!

Grattis=)

Stort grattis till en fin kull!
Grattis

grattis
Tack igen!! Nu e d 10 dgr å jag kan berätta att d finns 1 sobel, 1 b.ö sobel, 2 b.ö sobel Ds å en (förmodligen, har svarta ögon) creme Ds.
Alla 3 Ds:arna e överspottade men jag e så glad över färgen så mig gör d ingenting, bara att jobba vidare på.. d har tagit mig 5 generations parningar för att få fram b.ö sobel Ds, så lite xtra vitt struntar jag fullständigt i!!!

Grattis till b.ö sobel DSarna! äntligen säger man bara…hihi
Hihi… ja eller hur då???
Å, vad roligt att du är nöjd och har gått ett steg framåt i din avel! 

åååh grattis!! vad roligt!! 

åååhhhhhh mitt hjärta smälter! fina fina fina stepla och fina fina fina bebisar 

=) söötaaa
grattis:)

Gud så roligt! Stort grattis!
De är verkligen supersöta.
Tamagotchi hälsar
Tack allihopa!!
Pussa på Tamagotchi från oss!!
3 stannar här å den fjärde e tingad!! Men kommer sätta in fler bilder i denna tråd när d växer…
Grattis!! 

Finingar! :)

Grattis till så fina gosebebisar..:)
Så söta!
En av de små flyttar snart hem till oss, så vi är jätte glada!
#38… Tack snälla du!!
Gulliga! :D

Några nya bilder?! ;) Dom är väl snart leveransklara dessa små busarna?! :D
// Nathalie
Japp de blir 4 veckor nu på lördag…. e hemma med sjukt barn idag så då ska jag nock hinna med nya bilder!!

awwhhh nej gud vilken söt!! orka sova sååå djupt.. 

Igår kom lilla Unicom hem till oss!
Han är SÅ GULLIG! Tack snälla Marie för en underbar hamster!!!!
Bilder kommer så småningom! Han måste få bo in sig lite först!

Dom är ju så bedårande söta! 
Uppdatering:….
Vad e d i vattnet här på Drevervägen????
Måste ju snart bestämma mig vilken av spottarna som ska stanna… vänder å vrider varje dag… idag tog jag ut dem i köket under lysröret… å valde till slut den som vägde 4 g mer än den andra… tycker mig se skiftning på ögonen!!!! Tog bilder å framkalla å se där!! En sobel b.ö Ds ODD EYE!!!!!
Haha.. så det blir han som e min Ultra Najs såklart!! Kolla bilderna!!
Marie
Vilken snygging :)

Gud så fin! Underbara allihop!
Ja jag e så glad över mina "rariteter"… hihi…

nu har du verkligen lyckats marie=) grattis

jupp det har du allt =)
Åhhh, äntligen kom jag in här och kan säga ett stort GRATTIS till en underbart fiin kull, om det är något i vattnet på Drevervägen så är det nog något i vattnet här på Kilbergsvägen oxå….
jag har alltid svårt att välja vem som får stanna och vem som ska säljas, hade ju själv tänkt behålla 3st ur motorcykelkullen, men det blev ju Kawasaki som fick stanna.
Kan ju inte heller bestämma mig riktigt vilken färg jag ska satsa på heller *S* men har i varje fall planerat att sätta i hop One in a million och Kawasaki så småningom…
Nåväl nog om mig och GRATTIS igen, så läckert med ds:ar
Tack tjejjer!!
#61.. Tack Helena!! Den kombon blir urfin tror jag!!
#62… Ååå va underbart, man skulle varit där å sett henne!! Å vikken fin Bur han fått!!