Campbellzwerge Gunnar - Bildtråd
En supersöt liten campbellskille (eller ska man säga gubbe? 😉) kom hit i fredags från Emmy, Eldängens uppfödning. Han är min första campbells och även min första dvärg på ca 10 år. Det är skönt att få ta över en lite äldre campbells som redan är "klar" med allt vad gäller hantering o.s.v. Det ska bli så spännande att få lära känna honom, den lilla lilla sötbollen. ^^
Campbellzwerge Gunnar heter han, kallas Gunnar. Han är född 2014-03-02 och har färgen blue. Än så länge har han varit ganska trött och mest sovit så jag har inte hunnit se så mycket av hans personlighet, men han verkar vara en snäll och mysig hamster som inte stressar upp sig i onödan. Han verkade direkt känna sig hemma och avslappnad när han kom ner i sin nya Bur. Det är så sött när han slänger sig på rygg för att rulla sig i sanden… 😍 Så gör ju inte guldisarna.
Han har som sagt inte varit vaken så mycket vad jag sett, så jag har inte lyckats få några bättre bilder än såhär, men det kommer fler bilder en annan dag. :)
Jag är sååå glad över att få ta hand om lilla Gunnar. Tack Emmy! Han är söt som socker. ❤️
Så söt! 😍
I'm out 

Men en till liten godbit, grattis igen:)
Så söt! Campbells är min favorithamsterart och älskar verkligen färgen blue, du har gjort ett riktigt bra kap😍😊
#3 Tack! :D
#4 Tack, ja, det var inte lika planerat att det skulle bli en Campbells, haha. Men när jag väl bestämt mig kändes det helt rätt! :)
#5 Ja, Campbells är riktigt fina! Jag har ingen direkt erfarenhet av olika dvärgarter men hittills är jag mer än nöjd med Gunnar. Tack, kul att du gillar honom! 😍
#6 Kan du ta ett foto när han sitter i din hand, vill se hur stor han är :D …Eller hur liten han är kanske man ska säga 😃
I'm out 
Men så söt.. han ser riktigt go ut! *nom nom*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Naw, så söt! ❤️
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Fiina gunnar 😍
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Otroligt söt! Jag är oerhört svag för campbells med färgerna svart eller blue:) Ett stort lycka till med lillgubben;)
Åh vad roligt att se att han verkar trivas!❤️ Ska bli så roligt att följa hans bildtråd sen då han vaknat till lite, haha. Tror han kommer få det super hos dig, känns så bra att han hamnade hos dig Anna! Äntligen någon som kan skämma bort honom. Hans 2 bebisar vinkar här hemifrån och hälsar så gott! Dom ser verkligen ut som pappa upp i dagen 😊 Ska se om jag kan lägga in bild på dom senare så du får se likheten :P
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
Tack så mycket! :) 🌺
#12 Haha, ja, han har varit en riktig liten trötter ^^ Igår verkade han lite piggare så då fick han komma upp i rasthagen. Det var första gången jag fick ha honom i handen lite mer och han är verkligen supersnäll och mysig! Han verkade glad över att få komma ut i hagen lite och hade mycket spring i dom små benen. Väldigt underhållande att titta på! 😃 Sötgubben!
Åh, lägg gärna upp någon bild på hans bebisar! Det ska bli jättekul att se! :D
Här kommer en bildbomb från hans lilla äventyr igår. Nu har jag varit tvungen att använda en låda som rasthage eftersom jag inte hunnit bygga en riktig, så det är ingen jätterolig hage men den funkar bra att använda så länge. Jag får hålla lite extra koll bara så att dom inte gnager sig igenom. ^^
Först svar på #7: här är en bild där man ser lite hur stor han är. Jag antar att han är normalstor för en Campbells men jag är ju van vid guldhamstrar så för mig är han pytteliten, haha. 😊
Vilka fantastiska bilder 😍
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Vilken oerhört söt kille? Och verkligt fina bilder!
#31 Men åh så sött! Det får mig att tänka på lilla Piff som var min förra hamster, han sov alltid med hakan vilandes mot ett hörn på toan:) Otroligt söt är han, fick precis en liten sötchock över bilden i #24!:) " Ehmm… Hur gör jag nu?" ^^ Bilden i #20 var också helt underbar! "Tittut!"
Otroligt fina bilder! #13 Tack för bilden trodde han skulle vara mycket mindre ^^ sötnosen Måste ha en campbell .. *Dreglar*
I'm out