Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1727 ggr
kaninennea
0

Teddytassen Bur

Heej! Jag kollar lite på burar, ifall jag skulle få en hamster. Jag vill att buren ska passa in i mitt rum, och inte vara ful.. :) Jag har hittat en Bur på teddytassen.se, man får med tillbehör till den, men jag kan inte riktigt se om man får med en matskål. Om det är någon annan som har en sån eller vet om det finns en matskål i den så kan du gärna skriva det x)
puzzelface
2

Vad är det för Bur då? :P

Fiona1234
3

Du kan ju annars köpa en matskål ;)

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

kaninennea
0

#2 jag vet, men jag vill i så fall beställa en fin matskål som också är från Teddy Tassen, och det är ju smart att köpa de samtidigt, men jag vill inte köpa skålar i onödan :))

kaninennea
0

#1 Det är en Rex hamster/musbur :)

tofflans
0
kaninennea
0

#5 japp :)

tofflans
1

Det ser ut som att de är en matskål med, men du behöver inte använda matskål. Du kan istället sprida ut maten i buren. Detta är en jätte bra sak då hamstern måste ''jobba'' mer för maten. Och det är mer naturligt. Sen så såg det ut att komma med ett Hjul också, tänkte bara säga att dom hjulen som följer med burar är oftast väldigt små. Till och med för små för dvärgar. Sen kom ihåg att ju större Bur desto bättre!

Med vänliga hälsningar, Victoria 😊

Tessan01
0

Hur stora är mellanrummen vid gallerdelen? Såg ganska stort ut…

kaninennea
0

#8 jag märkte det nu.. det står inte. Vilken Bur har du?

tofflans
2

Ett tips är att köpa en duna Bur, akvarium eller ikeas samla låda. Om du har gallerbur så är det risk att din hamster börjar gnaga på gallret. Och om du ska ha den i ditt rum kommer detta låta jätte mycket. Sen är det inte heller bra för hamstern. Tänkte bara fråga om du bestämt dig, vilken slags hamster ska du skaffa? ^^

Med vänliga hälsningar, Victoria 😊

Tessan01
0

#9 Jag har två styckna Duna Fun burar ihop koplade. Fungerar utmärkt och ganska snygga är dom ju med. Dockså kan man se lite gallergnag. Men då satte jag fast lite kartong på insidan. Det är fast med tejp. Jag satte bara där hon gnagande :) I början hade jag bara en mini Duna som nu fungerar som transportbur.

Tessan01
0

Glömde lägga till att galler mellanrummet. Är ganska bra för giuldisar =)

tilde.wahlgren
0

du får no köpa ett hus om du ska ha den buren ett trä hus såg inget hus på bilden😃

Hjärta SVEA Hjärta 

kaninennea
0

Jag ska ha en guldhamster :) Är duna fun burarna från teddytassen? :) Tack alla för hjälpen iaf :D

Tessan01
0

Vet faktist inte ursprungen då jag köpte dom begagnade. :)

Lojs
1

Jag tycker att matskålarna som kommer med hamsterburar oftast är för små, jag använder dem till Färskmat, men köper matskål till katt som jag har till torrfodret.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.