Hamstrar - Sova i öppet rum
Har en liten knasig fråga som jag absolut inte har möjligheter förrän jag flyttar hemifrån om fleraaaaa år men skulle vara kul att höra vad ni säger om det. ;)
Skulle det vara möjligt att ha typ 10 dvärg hamstrar i ett rum, med tidningspapper på golvet, med massa Hjul mat, leksaker osv ..
Skulle vara grymt coolt, haha. ;)
Live
Laugh
Love 
Haha, ser inte ut som att det är så många vakna, så jag skriver här också. xD
Det beror på, vilken art av dvärghamster du har. Vintervita funkar bäst i par, så då skulle det nog kunna bli bråk. Campbells och Robbar tror jag funkar bättre i grupp, så det skulle kanske funka om det är tillräckligt stort rum, så att alla får tillräckligt med utrymme.
Men visst skulle det vara skoj om det funkade och man kunde ha det. :D
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#2, åh.. Haha. Den är en stor dröm för mig. ;) Sedan skulle det ju säkert bli ungar, men då skulle jag kunna starta en " hamster kennel" haha. ;)
Får väll se den dagen jag flyttar hemifrån, är bara 12 just nu så det är mångaaaa år kvar. ;)
Live
Laugh
Love 
#3 Haha, det är tur att man kan drömma iaf! :D Har en liknande dröm, att kasta ut min och sambons rumskompis och göra om det rummet till hamsterrum! :D
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#3 Jag är 11 år så det dröjer ett tag för mig med :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Haha :)
Live
Laugh
Love 
Jag ska flytta hemifrån snart är 18 år. Funderar på att starta en dvärghamster uppfödning kanske. Det beror också på hur stor lägenhet man skaffar om man har plats med massa Ikea samla-lådor 🙂
Hade vart grymt med ett rum till bara hamstrar 😃
#7, ja det hade också varit grymt coolt :D
Men sedan om det inte kommer någon och köper så kan det ju bli problem, haha. :D
Live
Laugh
Love 
skulle ju vara grymt kul ! dock städning skulle säkert vara jobbig 😉X)
#9, ja haha. :) Kanske man skulle kunna dela upp det och se till satt det blir ungar. Annars blir det svårt att ha uppfödning. ;)
Live
Laugh
Love 
Kan man göra så att hamstern bor i ett vanligt rum??
Det skulle vara jättekul! :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.