Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 1263 ggr
Wellcraft
0

Hamstervakt sökes

Nu annonserar jag tidigt men tycker det kan vara bra så man inte står där en vecka innan semester, jättestressad.
Under sommaren (ej spikade datum men i slutet av juli) ska jag åka iväg en vecka, har då ett par knottar som vill bo någonstans för att få tid och kärlek!

Hamstrarna som söker hamstervakt:

Rift: Vintervit dvärghamster, saphire pearl, bor ihop med Phoenix. Jättetam och snäll.
Phoenix: Vintervitdvärghamster, agouti, som bor med Rift, även han jättetam och går direkt fram till handen, kan dock nafsas men aldrig bitas.
Detta dvärghamsterpar skulle vara utmärkt för någon som vill testa på hur det är att äga hamster.

Skrillex: Guldhamster champagne ds lh, reserverad i början men när man väl vunnit hans tillit är han jättesnäll och sitter stilla i handen.

Avicii: Silverdove satin kh, som en trasdocka i handen och jätte sällskaplig. Tacksam kille som vill ha mycket kärlek.

Samtliga djur är friska och har varit under hela sin livstid, jag äger ej några zoodjur. Alla hamstrar är hanar och lånas även ut till avel om syftet är seriöst, guldhamstrarna har stam.

Guldhamstrarna kräver motion i en välinredd hage eller fritt i ett rum, de får absolut inte springa i boll, de gillar inte Hjul eller tefat.

Dvärghamstrarna trivs bäst i sin Bur, bara de får komma upp och mysa.

Självklart får ni ersättning för att ta hand om djuren, hur mycket diskuterar vi fram.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[PuffBuck]
0

Hej! Jag tror nog att det skulle gå utmärkt att ha dem här. Vart bor du? :)

MVH PuffBuck

Wellcraft
0

Jag bor i Norrköping, kan ta mig till närliggande städer möjligtvis :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[PuffBuck]
0

Oj, det blir allt en bit då jag själv bor i Karlstad! Dock så är jag eventuellt på besök hos en vän i närheten, så det kan nog funka iallafall! :)

[einstein99]
1

Ligger Norrköping nära Göteborg? Min geografi suger ;)

[einstein99]
0

#5 tack. Ojdå det var ju en bit

Silverlight
0

Jag skulle kunna tagit de. Tyvärr bor jag i Örebro, kanske lite långt. Och sen åker jag själv bort ungefär då. :/

Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤

22/4-13  JUSTIN BIEBER Hjärta 

If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...

Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.Glad

Tina
1

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com