Söker bilder till hamsterbloggen
Lugna lugna fina små barn.. jag har inte gjort klart hamsterbloggen än.. hehe 😃 Designen är kvar. Har gjort någon artikel och några inlägg så det är en början =)
Just nu söker jag:
- En hamster som tittar fram ur spånet, en klar och skarp bild och den ska vara relativt bred (tagit kort med kameran åt vanliga hållet).
- Hamstrar ute i gräset. Också skarpa bilder här.
- Dunabur
- Akvarium
- Terrarium
- Antoniuslåda
- Hamster och mänsklig kontakt som ex sitta på axeln och pussas 😊
- Hamster som äter Färskmat, torrfoder och dricker vatten (både ur skål och flaska)
- Hamster som springer i Hjul (helst i flera olika storlekar)
- Rädd eller aggressiv hamster
- Gnagarblandning och egenblandad mat (i gnagarblandningen får det gärna vara färgglatt och se gott ut)
Det är vad jag kommer på nu =) Skicka gärna andra bilder också.
Jag kan fota åt dig imorrn. Har en gnagarblanding på lösvikt från djuraffär. Inte jättefärgglad, men ändå. Dunabur har jag som jag kan fota. En vanlig Duna med ett hyllplan och en Duna Fun med två plan om du vill ha. Kan försöka fota hamster som springer på Flying Saucer om du vill ha det. Samt prova ta mänsklig kontaktbild med. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#1 Tacktack! =)
Om du vill, så gå in på min blogg. Har massa bilder på Kakan och Mc muffin i gräset som du kan få lov att låna. www.ninjacake.blogg.se . Eller ja, jag kan försöka ladda upp alla här om du vill också. Kan hitta några iallafall. :)
Det var dom bilderna jag hittade just nu. Vill du ha fler är det bara att hojta till, har bilder på SAMLA, mysiga hamstrar, hamstrar som vill leka, hamstrar som sover mm. 🙂
//Flöffo
Tänk bara på TS, att bara ta mina bilder och inte andras för jag har själv fått tillstånd av vissa att ha deras bilder under min flik på hamsterfakta, men är du osäker vilka som är mina på min blogg så fråga bara :)
Tack allihopa! =)
Söker fortfarande en hamster som tittar upp ur spånet =)
inte spån, men spån blandat med papper (hon gör gärna sitt lilla bo i ett hörn i buren, gjort av spån och papper… hon skiter fullständigt i alla kryp in och hus…) :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
**Mänsklig kontakt

Äter kraftfoder (egenblandat)
**
**
Och så olika bilder när han äter blandad Färskmat, välling och gurka etc :)

Akvarium
**

**
Tittat upp ur spånet efter att ha grävt i sin jordlåda x)
**
#24 Tack så mycket för alla jättesöta bilder! :D Den sista passade så bra att den får bli header, hihi =)❤️
Btw, fint du döpte den sista bilden till.. Hahah! "Hej jag tror jag är en mullvad"
hahaa, oj visste inte att du kunde se bildnamnen x'D Brukar mkt moget döpa dem till "bajsss" och sådant när jag inte orkar bry mig (A)
Men ja han var lite mullvadig av sig då :'D fniss.
Och säg till om jag skall posta mer xD
#26 Haha när jag sparar den så kommer det ju upp ett bildnamn hihi ^^
Tack så mycket :D
Hittade en bättre på "huvud utstickande ur spånet" ^^,
Akvariebilder till dig:)

Inget Hjul men, flying saucer…
Och så hjul…

Tackar, akvaribilderna var jättebra och hjulen också :D
Hamster ute i gräset :)
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
En till.