Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 618 ggr
ellapella01
0

Hjälp!

Ska ut på stan snart och köpa ny hamsterbur, skål = Hela rubbet!

Några tips på vilken billig djur affär på Eriks lund? *svn*

Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster Kär Älskar er mina älskade djur!

jossa5
0

Uhm, vilken stad bor du i? Det hjälper nog om folk vet vart du tänker handla. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

ellapella01
0

ska till Västerås!

AmandaJE
0

Där är jag ofta! :) De som finns på Erikslund är ju Grizzly, Arken Zoo och Djurmagazinet! :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

-Idaoh-
1

Inte för att lägga mig i men .. För en månad sen skänkte du bort en guldhamster pga lite TID , och nu ska du köpa en ny hamster ?

AmandaJE
0

#4 Inte för att jag vet om du har rätt eller inte, men hon skrev väl inte ny hamster utan ny hamsterbur? :) Fast den kan ju i och för sig vara till en ny hamster.

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

-Idaoh-
0

#5 Jag fattade det som i "hela rubbet" ingick hamster , men vem vet :) kanske inte alls är menat så

AmandaJE
0

#6 Jaha, jo det kanske är så hon menar! Vet inte, hon kan nog svara bäst på det själv haha ;D

www.LesPhotos.blogg.se

ellapella01
0

#4 nej, har en dvärghamster som jag har haft länge! och ville ha en lite nyare Bur, skålar, rör, Hjul, och mm!