Slutet är nära..
Städar i mitt rum idag & jag hade varit nere hos mi syster & tagit lite kort på våran lilla kattunge som sov i hennes hylla.
Vet inte varför men jag blir lite orolig & går till Sillas Bur & till min förskräckelse ser jag att hon ligger vid sin vattenflaksa & flämtar som en tok 
Hon andas häftigt & är jätte kall!
Vill inte se min lilla bebis såhär!
Jag vet att hennes slut är nära nu… Hon har lagt sig ner..
Min älskade lilla Ninja la Silla
♥
Sluta kämpa nu gummarn.. det plågar mig bara..
Har valt att låta henne vara i sin Bur eftersom att hon är lite skygg…
Nej vad tråkigt :( Lilla Silla
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
Usch så tråkigt. Massor av styrkekramar till dig!:,)
MVH FiffiLiina
Vet hur hemskt det känns. Styrkekramar till er!
#2 & #3
Tack så mycket ♥
Hon kämpar fortfarande för kung & fosterland!
Det ser så frukstansvärt hemskt ur när hon ligger där 
Om du märker att hon kämpar på och "lider" så kanske det är snällast att låta henne somna in hos en vet? Så slipper hon lida. Hoppas det går bra för er, och att Silla får en bra resa över regnbågsbron! Sänder en tanke till både Silla och dig, aldrig lätt att se sin bebis må dåligt!:C
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
Men det finns ingen öppen klenik på söndagar. Och vi har inte råd att åka en längre bit, som t.ex göteborg 
Så om hon fortfarande lever imorgon så tar jag med henne till vetten så att hon kan få somna in…
#6 Åh då förstår jag:C Men det låter jättebra att du åker in med henne imorgon om hon inte har somnat in innan dess.
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
Åh vad ledsamt!
Skickar styrkekramar till dig! <3
Åh vad ledsamt!
Skickar styrkekramar till dig! <3
Tack Ronja! <3
Usha, skickar lite styrkekramar jag med!
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Nej gud vad tråkigt, sstackars hampis! :'(
Styrkekramar till er båda! <3
Styrke kramar <3
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
ush vad tråkigt! 
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Har hon fått i sig mat och vatten ordentligt på sistone, djur blir ju känsligare när dom är äldre och jag hittade min kanin i samma tillstånd för några veckor sedan. Han är 8,5 år.
Jag fick i honom vatten med en såndär spruta och ja han piggnade till och orkade stå upp och tillslut efter många många timmar av vattnande fick han i sig mat och ja nu springer han som en blådåre här på golvet så man ska inte alltid bara anta att hon håller på att somna in! Just sayin.
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Jättehemskt! Var med om någon liknande när Tutte gick bort!
Men låter som en bra idé att åka in med henne imorgon om hon fortfarande lever, men hoppas att du slipper det (helst pga något mirakel att hon blir bra igen) för jag oroade mig att jag skulle utsätta Tutte för värsta stressmomentet med transport och sånt till veterinären om han hade överlevt natten :/
Hon har ätit & druckit som vanligt :/
Ja, är rädd att hon ska bli stressad eftersom att hon blir det så himla lätt.. Så lätast vore om hon faktiskt dog hemma :(
Hoppas hon somnar in snart så hon slipper lida <3
Massa styrkekramar till dig!
Ja det vill jag också, synd att hon ska få lida in i slutet bara 
Tack!<3
Men gud va konstigt!
Idag verkar Silla typ som sig själv 
Jag får avvakta.. om hon blir dålig igen så åker jag in med henne..
Samma med alladin. Jättekonstigt! Han sprang i sitt Hjul igår vilket han inte gjort på över en vecka?!:O Han sover jättemycket men ändå, han sprang i hjulet! Så han måste väl må bättre eller nått även om han bara sover. :)
MVH FiffiLiina
Va roligt att Alladin också har blivit bättre! 
Får hoppas att det inte kommer tillbaka nu, för det såg så himla hemskt ut..
Vad skönt att det ser ljusare ut. :) Det är så svårt att säga ibland när det är dags att åka in med hamstern, men jag skulle nog ha försökt få en vanlig icke-akut tid i veckan. Tänkte om samma sak händer igen när det blir helg och svårt att få tag på någon. Om det är något, som en infektion eller något annat som går att behandla vill man ju sätta in behandling så fort man kan. Ja hade själv ett drama i december med min guldhona Stumpan som först blev jätte dålig, sen lite bättre och ännu bättre efter vetbesök, men som sen gick bort vid lucia. Fast det betyder förstås inte att det kommer gå likadant för dig, din hampis kanske blir bättre med lite hjälp. Hur gammal är hon, antar att det är en guldhamster så rätta mig om jag har fel. Om det är hennes tid så hoppas jag att hon får somna in tryggt hemma som min Stumpan fick.
Skönt att höra att båda hamstrar är bättre! Håller tummarna för att det bara var nåt tillfälligt för båda två!
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Okej tack för tipsen!
Hon blir 2 år den 20 januari :)
Och ja hon är en guldis ;)
Tack så mycket! :)
Kanske var någon mindre hjärtattack eller stroke?
Jag vet inte, kanske?
Men hon höll ju på nästan hela dagen :/