Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1191 ggr
Charlie2006
3

Carolina, Florida och dvärghamstrar (bildtråd)

Några bilder jag fotade igår på två av mina guldhamstrar och 3 av mina dvärgar. :)

Först ut har vi min egenuppfödde Carolina, nf långhår.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
8

Sedan har vi hennes syster Florida, sobel (och polywhitebärare) långhår. Galen fia som skulle bära runt på sprutan med välling i 30 min. Tungan ute

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Eevanah, agouti satin, av campbelles dvärghamster. och hennes syster kom inte med, svår att hamla på bild..

Sky och Sali som är två systrar, av Kinesisk hamster, i färgen agouti.

Min hemsida

//Frida

Hamsterlycka
0

dundersöta, speciellt Florida Kyss.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Sarah!
0

ååh så gossigaKyss

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

[Marro98]
0

Gud så söta! *smälter* Kyss

UlrikaD
0

Helt underbara bilder. Men jag har missat att du hade kineser också.

Miilla
0

Men åh så söta! Älskar lilla Florida, och hon måste älska välling Flört Har Carolina varit på sin vattenflaska eller? :P

AnnaCDSG
0

Sååå fina hampisar! Kyss

[Hamster Älskaren!]
0

Kan man ha kineser ihop :O?

Charlie2006
0

#3 Florida är en underbar hamster, som växer in i mitt hjärta för varje dag som går. Glad

#4, #5, #6 Visst är dom. Skrattande

#7 Tack så mycket. Kyss Ja dom är nya här hemma, så har inte hunnit presentera dom. Men har kollat på kineser i några år nu, så är roligt att äntligen ha några här hemma. :)

#8 Florida älskar sin välling. :) Eller ja det gör alla hamstrar som är uppfödda här hemma. Carolina fick lite välling på huvudet. ;)

#9 KyssGlad

#10 Funkar bra för dessa ellerfall, gått ihop ett tag nu då dom är födda i mars. :) Börjar komma mer och mer nu att Kineser funkar ihop. Är ju inte säkert att dom kommer funka livet ut, och då får dom bo i var sin Bur.

Min hemsida

//Frida

Anena
0

Riktiga små sötnosar, Sky och Sali. Var kommer de ifrån?

Charlie2006
0

#12 Roslagens, men dom har fått flytta runt till några hem innan dom kom hitt.

Min hemsida

//Frida

Anena
0

#13 Har själv två kineser. En hane från Goldens och en hona från Roslagens. De har också flyttat innan de kom till mig.