Carolina, Florida och dvärghamstrar (bildtråd)
Några bilder jag fotade igår på två av mina guldhamstrar och 3 av mina dvärgar. :)
Först ut har vi min egenuppfödde Carolina, nf långhår.

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Sedan har vi hennes syster Florida, sobel (och polywhitebärare) långhår. Galen fia som skulle bära runt på sprutan med välling i 30 min. 

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Eevanah, agouti satin, av campbelles dvärghamster. och hennes syster kom inte med, svår att hamla på bild..

Sky och Sali som är två systrar, av Kinesisk hamster, i färgen agouti.

//Frida
dundersöta, speciellt Florida
.
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
ååh så gossiga
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
Men så underbara! 
Gud så söta! *smälter* 

Helt underbara bilder. Men jag har missat att du hade kineser också.
Men åh så söta! Älskar lilla Florida, och hon måste älska välling
Har Carolina varit på sin vattenflaska eller? :P
Kan man ha kineser ihop :O?
#3 Florida är en underbar hamster, som växer in i mitt hjärta för varje dag som går. 
#4, #5, #6 Visst är dom. 
#7 Tack så mycket.
Ja dom är nya här hemma, så har inte hunnit presentera dom. Men har kollat på kineser i några år nu, så är roligt att äntligen ha några här hemma. :)
#8 Florida älskar sin välling. :) Eller ja det gör alla hamstrar som är uppfödda här hemma. Carolina fick lite välling på huvudet. ;)

#10 Funkar bra för dessa ellerfall, gått ihop ett tag nu då dom är födda i mars. :) Börjar komma mer och mer nu att Kineser funkar ihop. Är ju inte säkert att dom kommer funka livet ut, och då får dom bo i var sin Bur.
//Frida
Riktiga små sötnosar, Sky och Sali. Var kommer de ifrån?
#12 Roslagens, men dom har fått flytta runt till några hem innan dom kom hitt.
//Frida
#13 Har själv två kineser. En hane från Goldens och en hona från Roslagens. De har också flyttat innan de kom till mig.