Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: hälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 625 ggr
Ratlings
0

Vägrar äta färskmat

Emil har nu helt plötsligt fått för sig att rata Färskmat. Jag har mutat med allt möjligt gott, tom en hel del Barnmat har jag stoppat ner till honom. Det enda han kan tänka sig smaka lite på är morot och potatispure.

Hur fasiken ska jag nu få i honom allt han behöver? Någon som haft samma problem? Skrikandes

// Lise
When nothing goes right, go left!

Cafesinner
0

Vad skumt, du kan inte blanda i färska grönsaker i barnmaten? Eller göra som jag och finhacka för att steka med ett ägg D: ?

Ratlings
0

Han petar bort det. Har redan testat Obestämd Det enda Färskmat han äter är morot och potatispure, är det något blandat i den rör han den inte.

// Lise

Cafesinner
0

Hm… skumt. Är det inte någon brist man kan få om gör att saker inte smakar gott :P Men det gäller kanske bara människor…

Ratlings
0

Som vadå? Han får ju allt i världen som innehåller vitaminer SkrikandesTungan ute Vet inte riktigt vad han håller på med, han mumsade på en köttbulle nyss iallafall så förhoppningsvis går det framåt Glad

// Lise

Frosstis
0

Jag tror inte han kommer få brist på något, för många hamstrar lever ju på bara torrfoder hela livet.

Ratlings
0

Jo det är sant.. Men jag blir orolig för minsta lilla, dom är ju mina små älsklingar Kyss

// Lise

Cafesinner
0

Borde de äta köttbullar? o.o eller det kanske var hemmagjort

Ratlings
0

#7 Hemmagjort såklart Glad

// Lise

kimky
0

Skippa bara löken o kryddorna om man gör köttbullar till hampisar!

Ratlings
0

#9 Självklart, har lite hackade ärtor istället för kryddor och lök.

// Lise