Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: burartillbehörinredning
Läst 1676 ggr
Cafesinner
0

Yuki har fått grävhörna!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev inspirerad av en annan tråd och fixade en låda jord/torv åt min kille också! Han har inte riktigt fattat vad den är till för än (Han är lite trög men jag älskar honom ändå, haha..) men jag uppdaterar med bilder om han nu får en snilleblixt och kommer på det! Undersökt den har han redan gjort men nu springer han i hjulet så får se vad som händer senare… :)

Cafesinner
0

Lådan… funderar på om det är bättre att "avgränsa" en del i buren men då fixar jag det nog inatt ….

Cafesinner
0
Cafesinner
0

Misstänksamt tuggade han lite på det…haha!

[Marro98]
0

Hahaah guud han är bara för gullig! :')

Cafesinner
1

Lortgrisen!

Cafesinner
0

4 - haha tack säger han!:3

[Marro98]
1

HAHAHAH neej! Den var bara för sööt! X'D
Får ju sockechock ;)

Twisted_T
0

Delade av en del av samlan som jag har som rasthage och fyllde med jord med. Mycket uppskattat :) Och de ser ju för roliga ut när de kommer upp ur jorden igen XD

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Cafesinner
2

"Do i have something on my face?"

Cafesinner
0

Till er som skrivit:
Har nu gjort som en del i buren istället, ska fota:D Satte precis in honom…

Cafesinner
0

Så blev det…klippte i en gammal skokartong.

Cafesinner
1
UlrikaD
0

Så jäkla kul han har!Skrattande

Cafesinner
0
Cafesinner
0

13 - haha jag hoppas det! Han har inte riktigt fattat att man kan gräva i den än men tror han är lite för sömnig än så länge… vid ett-tiden är han som mest hyper och tog ut julet så ;) Muhaha!

gulzebra
0

God damn vilken söt en! Men… Har han fattat att han är en hamster? Tungan ute

(Lite godbitar i grävhörnan kanske kan sporra honom lite förresten? Blir ju bra naturlig aktivering av det ^^)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Cafesinner
0

Haha tror inte han vet det… Han grävde jättemycket ibland när han var liten men inte sett det lately…

Cafesinner
1
Erika89
0

Han är ju så underbart söt!! :D

Linda3046
3

#18 Oj, har han gått och bytt färg? ;) Underbara bilder :) Lite trist att hamstrarnas instinkter att gräva inte tas på samma allvar som hos gerbilerna.

Cafesinner
0

Ja, eller hur! Satte in djupa sandbad åt alla skolans hamstrar och de grävde som tokar direkt!

De är lite irriterade på mig där för jag gnäller så om hamstrarnas boenden… de har PYTTEsmå burar med endast ett hus o en tunnel typ. Har ställt in Hjul (som jag fått fixa för de e sådana där de kan fastna i så har suttit o pillrat som fan) och har ställt in sandbad men vet inte hur det ser ut nu när jag kommer tillbaka…-.- suck.

Adrina
0

Jättesöta bilder!!

#20 Håller verkligen med dig! Hamstrar är minst lika duktiga tunnelbyggare och grävare som gerbiler! Obestämd

Twisted_T
0

Det är dock olika dethär med grävning när det gäller hamstrar. Vissa uppskattar det jättemycket, andra inte alls. Jag har en hamster som vill ha en vanlig liten hörntoalett. Den sitter han gärna i och tvättar sig och tar det lugnt och bara umgås i flera timmar ibland. Har provat med större lådor med mer Sand i. Dit går han bara när han måste kissa eller bajsa snabbt och så går han därifrån, han gräver aldrig annat än att gräva över kisset eller så. Sen har jag ju en hamster som bara vill gräva i stort sätt. Så jag anpassar ju utifrån vad de själva gillar. I lekhagen har de både Hjul och en stor avdelad hörna med jord i ifall att de vill gräva där (Det är oftast bara honan som gör det de andra två hoppar bara lite i jorden och den andra inredningen).

// Linn

Cafesinner
0

^

Så sant! Yuki gräver inte lika mycket som många andra, men ibland så :) Han är inte alls gosig som många heller, han är mest hyperaktiv o nyfiken..

Sarah!
0

#18 fin färg han fick, haha ;) Va söt han e!

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

Cafesinner
0

Haha ja lite muddy chic sådär!;)

Twisted_T
0

#24 Haha McQueen är den som är gosigast av mina (Det är han som inte gillar att gräva så mycket eller en större toalett ;)) och han är inte sådär jättegosig heller. Har en vän vars hamster somnar i soffan när hon har honom ute(Avarice på forumet). Det hade ju inte någon av mina gjort kan jag ju säga…

// Linn

Frosstis
0

#23 Puff gräver inte heller ;) Inget alls faktiskt. Har bara typ 2-3 cm spån/toalätt i hans Bur nu, lite mer än vanligt för jag tänkte att han kaanske skulle gräva, men jag hade fel ;)