Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 601 ggr
madsan
0

Massa leksaker?

Jag städade Olofs Bur idag och tog bort hans Hjul. Han använder det typ aldrig och det bara står där. Nu har jag endast matskål och hus kvar i hans Bur. Buren har två våningar så han sover under den andra våningen. Men istället så la jag in MASSA spån. Är det bättre eller ska dom helst ha massa leksaker?

Madsan

[Ren]
0

Det är oftast att de använder hjulen på natten när du sover. Det är kanske bättre att han har det. Men din Bur är kanske jättestor. Hur stor är det? Om han har mycket plats att spring runt kommer han inte behöva en Hjul så mycket.

madsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Grejen är att hjulet låter jättemycket, så jag vaknar om han använder det. Och jag har inte vaknat av det på jättelänge…

Jag har en sån här

Madsan

[Ren]
0

Kanske du har blivit van vid det? Hehe! Men ja, prova det! Om han verkar ha det tråkigt lämna tillbaka det (till exempel: om han försöker klättra ut hela tiden).

[Ren]
0

Förresten, jättebra Bur!

NinjaKakan
0

Jag tog också bort Kakans Hjul ett tag för jag trodde inte han använde det. Därimot började han bita galler istället. Då har jag ändå en dunabur men han hängde i taket så jag satte i det igen och då slutade han iallafall. Så du får se upp för sånt så inte din herre börjar med det istället :)

madsan
1

#3,5 Mm ska göra detta! Tack!

#4 Tack! Olof älskar den :)

Madsan

mandyosv
4

Ta bort plasthuset för det är farligt! :D

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur