Älskade Estelle ❤
Efter att ha sett de senaste bilderna på min lilla Estelle så kunde jag inte hålla mig längre från att ge henne en egen bildtråd! Hon är verkligen världens finaste, lillskruttan! Estelle är en silversvart skp/vit lh och hon är från Martina - Chateau's uppfödning. Har varit och hälsat på henne två gånger, och den 30:e maj får jag ta hem henne! ♥ Längtar som ett litet barn på julafton ♥ Jag längtar efter dig, Estelle!
En väldigt liten skrutta ♥:
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
**Alla foton är fotograferade av Martina - Chateau's uppfödning!
**(http://chateaus.weebly.com)
♥
Justin Bieber - 23/4 13 
Underbar tjej
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
Jättefin! 
Visst skulle du bli uppfödare? 
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,
Såå vacker!
Åååååh så stor och fin hon har blivit! 
#4 Tack, visst är hon! :'D
#5 Tack! :D Jajjamensan! ♥
#6 Jag tror hon tackar ödmjukast hemma hos Martina! 
#7 Haha visst har hon?! Blev helt chokad när jag såg hur mycket hon växt sen i TORSDAGS? Då var hon lika stor som på andra bilden! :') Nu har hon ju blivit alldeles fluffig ser det ut som! ♥
Justin Bieber - 23/4 13 
Tack så mycket Ulricke! ♥
Hon fick ju namnet Estelle av en anledning, att hon ser ut som en liten prinsessa! Tycker Estelle är otroligt vackert också, skulle inte ha något emot att heta det haha ;)
Justin Bieber - 23/4 13 
Estelle är verkligen ett passande namn. Jag älskar också namnet Estelle.
Superfint namn till en ännu finare tös! 
Nej men gud så söööt! :D ♥ :)
#11 Tack, visst är hon! :D #12 Tack, det tog ett ganska långt tag innan jag kom fram till det. Först gillade jag Althea, men sen blev det Estelle vilket jag är jättenöjd med :) #13 Tack så mycket, jag är verkligen jätteglad för min lilla tjej! Och snäll som Martina var så fick ju jag välja först av alla, eftersom det var min födelsedag! :D
Justin Bieber - 23/4 13 
Idag är det prick två veckor tills jag får hem lillan. Blev klar med ett stort och fint hus idag som jag gjort till henne och ett till Wilgot också! Åh.. tänkt om två veckor, 14 dagar..♥
Justin Bieber - 23/4 13 
#16: Ja, minns själv när jag gick och väntade på att min första hamster var nog stor, känner precis samma sak nu! Jag tänker hela tiden "Kan inte nån göra så att tiden går snabbare?", "Kan det inte bli den 30:e NU?", "Undra hur hon ser ut nu..", "Tänk att om två veckor får jag henne, iiiih!" och massa annat, haha! :)
Ja, visst är hon. Kärlek vid första ögonkastet! :'D Men jag måste medge att det tog nog en timma innan jag var helt säker, velade mycket mellan hon och sin lika stora syster. Men nu är jag 100% säker på att det är hon jag vill ha! ♥ Hon är så otroligt charmig och söt, längtar efter att få se lillans personlighet! Hoppas mest på gosig, snäll och lugn. ♥
Justin Bieber - 23/4 13 
Nu har skruttan kommit hem, tidigare än planerat men ack så välkommen prinsessan var! Hon är helt underbar, jag är så glad! :') Lite nervös nu och jag tror hon undrar var hon kommit, men hon har blivit mycke lugnare än igår! Bilder kommer ikväll :')
Justin Bieber - 23/4 13 
Vad roligt, hoppas allt går bra nu!
Tack Signe! Det hoppas jag med. Wilgot och Estelle har liksom "pratat" med varann igårkväll, dem som hyschade till varann och så var båda helt galna, antar att det är för att dem känner lukten av varann. Dem har fått nosa på varann genom en springboll, och de verkar inre alls fientliga. Inte de minsta, utan nosade bara på varann en stund och sen gick Estelle iväg. Tror att de kommer att passa perfekt ihop sen i framtiden! ;) Estelle är ganska blyg just nu, men jag förstår henne! Jag är ju helt ny för henne, men vi lär säkert snart känna varann, på insidan verkar hon vara en riktig goseplutt! :')
Justin Bieber - 23/4 13 
Självklart! :D Sitter på bussen påväg hem nu, men när jag kommer hem kan jag ta nån bild. :) Hon är en jättestor samla :)
Justin Bieber - 23/4 13 
HAHA oj.. Det ska stå "hon har en jättestor samla"! ;) :)
Justin Bieber - 23/4 13 
Här är en bild på hennes Bur. Jag har dock beställt lite andra leksaker som kommer inom kort, men just nu ser det ut såhär!
Justin Bieber - 23/4 13 
Fina fina lilla tös
#29 Ja, hon är verkligen helt underbar! 
Justin Bieber - 23/4 13 
#32 Men hon pratar med mig ju! 

#35 Haha ja det gör hon visst! 

Justin Bieber - 23/4 13 
Vilken underbar tös! :*
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
nawww är det lagligt att va så söt :)
#37 Haha tack :'D #38 Jag tror faktiskt att hon har brutit mot lagen, hihi..
Justin Bieber - 23/4 13 
Estelle blir bara sötare och sötare… hur ska det här sluta?! 

Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,
#40 Kan inte annat än att hålla med! Ska bli otroligt spännande att se hur tösen blir när hon blir stor… :)
Justin Bieber - 23/4 13 
Tack Ren! :D Inga problem, kul att så många är nyfikna på henne! :) Det var inte en bra burbild dock, hon hade verkligen stökat till.. haha! Vattenskålen fanns inte med där heller, den stod i badrummet. Ifall nån undrar vad det röda/oranga är på pappersröret så är det Barnmat, hon satte sig i skålen med det! Tokfian min! :') Nu är det mer städat och snyggt, måste nog ta en ny bild snart haha..
Justin Bieber - 23/4 13