Exentrion's Fnisselin
Fnisselin fick dela tråd med Gintaro förut eftersom dom kom hit samtidigt, men nu är det dags för dom att få varsin tråd.. Här är den "gamla" tråden.
Världens mysigaste hampisflicka är hon. 

"Bamsekjaaam på dig, lakanet!"

Sen tyckte hon att det räckte med fotografering. :)

Håller tummarna så hårt att dom nästan går av för att hon ska brunsta ikväll/inatt då en av mina hanar lyckades rymma ur sin Bur och in till henne sist hon brunstade. Det känns så otroligt hemskt om det blev en parning då både hon och hanen är så unga, men dom hann inte vara med varandra sådär jättelänge så jag hoppas verkligen att det inte blev något. Skulle vara fruktansvärt annars… 
Hon är såå söt! 
// Sofia
Haha, den bilden med tungan var ju bara för sööt ^^ Gillar verkligen hennes namn :P
Hon är ju för söööt! 
Jag håller alla tummar! Och jag har FEM!
Not…
//Caroline
sötgumman då! hon gör sig verkligen bra på bild må jag säga, du har lyckats fånga hennes "gulli-busiga" sida 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Hon är ju så charmig!
// Sofia
Hur har det gått? har hon brunstat?
// Sofia
#10 Lite halvt bara.. Hon luktade brunst men reagerade inte när jag strök henne över ryggen. När hon var lös ute på golvet tryckte hon ner bakkroppen och höll svansen lite uppåt någon sekund i taget samtidigt som hon gick, som om hon var på väg att "ställa upp sig" några gånger. Så nu är det ju bara att fortsätta vänta och hoppas på att hon brunstar mer på riktigt nästa gång.. 

#12 Nämen sötisen då.
Haha, så söt. Knaselin.. vilket smeknamn 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Det går bra ihop med Fuhrions smeknamn, Finurlion. Han är inte dum den hampisen, han klurar ut det mesta.
#17 Haha! Va ni är roliga! Super skojjiga smeknamn ju xD
_

Finurlion är väl lite för smart här hemma.
Man sätter in honom i hage, massa nya saker varje dag, han blir lätt uttråkad, det lilla pyret. Lämnar honom med både leksaker och chinchillor en stund för att fixa Färskmat.
När man kommer tillbaka möter han mig i dörren springandes:
Matte, matte var har du varit? Jag har skittråkigt ju? Och det var nån jäkla vägg i vägen på väg till dörren så den var jag tvungen att klättra över, var ju jättejobbigt. Den vill jag att du ska ta bort.
Så då stoppar man lillkillen i fickan en stund medans man går runt och ger käk. Och Fuhrion sitter där och småfnissar och låtsas att han är på båt. Gungeli-gung, gungeli-gung. Så sticker man åt honom en liten bit torkad banan, så kryper han längst ner i fickan o mumsar.
När man är klar så tar man först ut Fuhrion och sen häller man ut smulorna ur fickan.
#20 A men gud, vilken story. Du berättar ju så roligt Ulrika hihihi. Lilla besen då, klart du ska ta bort den där väggen så han inte överanstränger sig i jakten på matte å bus 
_

#22 Ja, jisses. Då hade man inte hunnit med mycket annat. Men det är ju ganska kul också att de uppskattar sin matte även som underhållning och inte bara som matudelare.

Åh, lilla Fnissan.
Är fortfarande lika söt som brorsan Finurlion.
Va fin hon är! Älskar kontrasten med det vita och bruna..
_
nejmen gud vad gullig och söt! älskar hennes mönster, om hon får ungar kommer de iaf bli jättesöta! <3
#26 Ser verkligen ut som en riktig björnmamma där! 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#30 Haha, är han fortfarande en Finurlion?
Knaselin har blivit något mindre knasig men är fortfarande lite speciell.. Fast på ett underbart charmigt sätt! 
#31 Älskar också den kontrasten! Speciellt med satinet på också. 
#32 Tack! Hon kommer tyvärr aldrig att få ungar för hon är för gammal för det nu.. Men hade varit kul att få spara en liten minifnissare om hon hade blivit mamma. :')
#33 Haha! Aww.. 

#34 En gång en Finurlion….alltid en Finurlion:) Fast han har faktiskt blivit vuxen måste jag väl säga. Han brukar stanna där man sätter honom nuförtiden.
Åh va roligt med nya bilder på henne! Hon är så himla fulsöt så jag vet inte, älskade lilla Knaselin ^^
Bilden på #41 var ju bara för gullig!
_
Jag tycker hon är söt.
Barnen gillar bilderna på Fnisselin, som finns på din hemsida.
Ååh så söt och fin!

Underbart att hon fortfarande är med och är lika söt som vanligt.
Sööööööööööt! Herregud jag älskar henne!
Bandad choklad eller?
Fnisselin, hon är en lika fnittrig tös som jag då *Fnissar*

Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Tack för tumhållningen, det behövs verkligen!