Vill veta mer om era hamstrar
Jag skulle vilja veta lite fakta om era hamstrar t.e.x var dom bor, namn, ålder, speciella egenskaper.skulle vara kul att veta lite mer om era små hårbollar!!
Jag kan ju börja !!Tänkte skriva om ev av mina 6 hamstrar Boy!!
Namn:Breaking Boy!
Ålder:4 månader
Boende:Boy bor i en stor gallerbur men hade tänkt flytta honom till ett akvarium!
Favorit ställe:Boy sover gärna i en stor plastkula jag har i rören(lite svår att förklara) och han gillar att sitta på sin övervåning och kolla ut över hela rummet, han vill ha koll på allt den lilla grabben .
Speciella egenskaper:Boy är en mysig och nyfiken hamster som gärna sitter i handen och mysser, ,han är en alldeles enasstående VÄN!!<3<3
Favorit mat:Boy tycker om det mesta men ärter är nog favoriten.
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
Hehe orkar du läsa om alla mina så finns det en översikt på dem här, med personliga beskrivningar på samtliga ->

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Namn: Casper
Ras: Guldhamster
Färg: offwhite s.ö
Född: Nån gång vecka 2 (är från djurmagazinet så vet inte riktigt…)
Egenskaper: En nyfiken liten krabat som även ÄLSKAR att springa i sin boll! Full rulle.
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,
Namn: puff
Ålder:1 år 5 eller 6 månader
Boende: bor i den största samlan :)
Favorit ställe: i huset och sova ^^ ;)
Speciella egenskaper: han är först jättetrött och gosig, men sen är det full rulle och vill aldrig vara still!
Favorit mat: köttfärs tror jag.. eller kött då :) juste, han gillar youghurt, Barnmat och ägg också :)
Det låter som små fina hamspisar där hemma hos er 
Tänkte att jag kunde skriva om en av mina andra hamstrar!!
Namn :Couconut´s Louie
Kön:Hona
Ålder:5 månader
Boende:Louie bor i en duna Bur just nu iallafall!!
Favoritställe:Eftersom Louie är en väldigt aktiv hamster tror jag det är hjulet som är hennes favorit ställe.Och hon gillar att ligga under ett lock som jag har lagt in i buren.
Speciella egenskaper:Louie är en väldigt förstående hamster det liksom känns som att hon vet att jag är ledsen(när jag är ledsen) det är en egenskap som jag verkligen gillar hos henne även om det kanske åter lite konstigt.Jag gillar även att hon är en sån hamster som gärna vill upp i handen och myssa!!<3
Färg/teckning:Louie är av färgen Augoti.
Favorit mat:Louies favorit mat är all sorts kött!
Ha det bra !
Stava fel på Coconut
Ha det bra !
Namn: Dante
Kön: Hane
Ålder: 1 år & 2 månader den 27 maj.
Boende: Den näst största SAMLA lådan, men en till låda som övervåning.
Favoritställe: Haha, huset :) Han älskar att sova den rackaren.
Speciella egenskaper: Dante är en riktigt mysig liten krabat, även om det senare blir full rulle på honom när han är ute & springer. Den killen gör mig ALLTID på bra humör!<3
Färg/teckning: Agouti med broken i sig.
Favorit mat: Äggomelett & Barnmat, helt klart!
Namn: Saffran (Tänkte börja med honom)
Kön: Hane
Ålder: Typ 9 månader :)
Boende: Gallerbur/Plastbur med olika rör överallt!
Favoritställe: Inne i hans lilla trähus, eller i sandskålen så han kan göra det han älskar: Busa :D Han sprätter ut ALL Sand i resten av buren för att hämnas
, inget vidare för mig dessvärre 
Speciella egenskaper: Så söt som det inte är sant! Aktiv också, älskar att springa i bollen och att UTFORSKA rummet är nog det bästa!
Färg/Teckning: Nf kh
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
#6 Oj! Råkade trycka fel när jag skulle trycka på "Visa bild direkt i inlägget"..
Namn: Tessyy´s Ayline
Kön:Hona
Ålder: 7 månader
Boende: Hon bor för tillfället i en duna.
Favoritställe: Jag vet faktiskt inte :o
Speciella egenskaper: Ayline är en jätte sällskapsjuk tjej. Springer alltid fort upp i handen & ibland kan hon faktiskt vara otroligt mysig, även om det mest är spring i den lilla tjejen!
Färg/teckning: Agouti med broken i sig.
Favorit mat: Samma här, äggomelett & Barnmat! :)
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥