Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 531 ggr
Lollypoppii
0

Välkommen hit Charlie!

Jo, allt började med att min bästis mamma ringde till mig. Hon bad mig att följa med och hjälpa henne med att hitta en hamster. Jag åkte med henne o hennes man ,och min mamma följde med, i onsdags och vi hittade precis sånna hamstrar som min bästis ville ha. Det var normalfärgade (kanske umb?) hanbröder. 2 styckna i en Bur. Födda den 20/11 (: De var skiit söta! Och jag blev skit advunsjuk på att min kompis skulle få en av dem. Vi köpte från arken Zoo och de var VÄLDIGT kunniga! De hjälpte till med att fixa Bur och massa! Ja som lite gissat så har jag fått den andra brorsan! Så nu har jag gamlingen på 2,5 år och lillbebin på 1 månad och fyra dagar. Han gjorde lite konster i nya buren ^^ Mamma o pappa hade inte köpt några tillbehör. Jag fick ett hus till honom av min bror och sen så åkte jag med pappa till arken zoo och köpte en blå skål med vita prickar och en blå toalätt, sen såklart en vattenflaska (sand och ett Hjul till rasthagen också). Är jättejättejätte glad! Lille Charlie som han blev döpt till sover just nu och vill inte stressa upp honom mer idag så bilder kommer imorn! :)

Tar emot alla tips som finns! Det är ju min tredje hamster men man kan aldrig lära sig för mycket! Undrar när jag ska börja med att ta ut honom, låta honom springa i hjulet och börja ge tillägsmat? (:

Du kommer alltid att ha största platsen i mitt hjärta. Jag saknar dig ;'(

Frosstis
0

Åh då fick du ju ialláfall en ny hamster! :)

Grattis ^^