Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 4112 ggr
Odette
0

Presentera dina hamstrar LIVE del2

Förra tråden blev så lång så nu fortsätter vi här med del 2.. (den gamla tråden kan du hitta här)

Alla är välkomna att filma sina hamstrar, dvärg som guld och berätta lite om den/dem. Namn, ålder, vad den/de har för färg osv. Gärna lite om hur de är som individer och så :) Bara att påta ihop en film och lägga in här!

Vill gärna se fler filmer så jag hoppas det är fler som hakar på nu, var inte blyga.. vi bits inte och alla dialekter och ev. stökiga rum är välkomna att visas :-D

Såå kul att få "lära känna" varandra lite bättre, en film säger mer än bilder tycker jag å man vill ju se allas gosehamstrar in action Skrattande

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

[Sniff]
0

Vill se ALLA hamstrar här inne på film;):P

Hermelina
0

Märker denna tråd  :o) Kan fixa fram en film senare till ikväll kanske^^

EmElton
0

Film kommer under veckan :)

[Sniff]
0

#2 och #3 Bra;) (A)

teddybaby
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här kommer mitt klipp om Nalle. Och nej, vanligtvis pratar jag inte bebisspråk, men med mina pälsbollar kan jag inte låta bli. XD

http://www.youtube.com/watch?v=_gWq5PEaXCo

Dromprinsen
0

#5 jätte bra video! :) och väldigt söt hamster!! :D

//Anja

Hemsida: www.dromprinsen.weebly.com

Hermelina
0

#5 Vad söt Nalle är :D Haha när han inte ville ha salladen, " Menar du allvar?!"  :)

teddybaby
0

#6 Tack så mycket! Nalle rodnar till dina ord. ;D

#7 Haha! Ja, vafan, hur kunde han inte vilja ha sallad… ;)

Odette
0

Naw, va söt film ^_^ pussen på slutet också ;) han verkar super go.. stor å fin !

_

Be-Bopz
0

Jättefin film på lilla Nalle, jag ser att han har det bra hos dig =)

Pussa från mamma dagligen Tungan ute

Jo jag spelade in en film på Nalles mamma med mobilen men jag vetisjutton hur jag ska få upp den här Obestämd

Be-Bopz
0

Tror jag har löst det, inte världens bästa video och jag vet knappt vad jag ska säga, så det svamlas mest tycker jag….Skäms

http://www.youtube.com/watch?v=8f3n19KMEhs

Ber om ursäkt för den dåliga kvaliten, jag står för ljuset tyvärr…

[NinniVivvi]
0

Gillar inte att höra min röst inspelad för den låter så pipig då.Tungan ute

teddybaby
0

#11 Mycket fint filmklipp! Dina tussar är verkligen stora, haha… :)

Nalles mamma är verkligen jättefin! Hon ser så gosig ut. 23 bebisar låter föressten sjukt, jag hade blivit väldigt rädd. 23 bebisar!

Be-Bopz
0

#13 Tack =)

Jodu, när jag såg antalet så blev jag chockad, sen var allt en enda röra, otäckt var det, trodde inte Donna skulle överleva faktist….

Kan se om jag kan få med några fler i ett annat klipp, vill inte göra filmklipp för varje hamster kanske, men det var rätt kul för jag trodde inte att det funkade att spela upp formatet i datorn som var i mobilen =)

Odette
0

#12 nä men gud.. va sött! Låter det typ som en helium röst? Förvånad fatta va gulligt om man kunde prata med helium dygnet runt hihi..

#11 härlig video, visserligen mörk.. men bättre än inget! Så stora hamstrar alla verkar ha.. mina guldar måste va korsade med nån dvärg av nåt slag Obestämd

_

teddybaby
0

#15 Haha men min Nalle har storleken efter Be-Bopz hamstrar, annars tycker jag att många har ganska "små" =D

[Jessica-B]
0

Har precis filmat Skäms Riktigt nervöst å lägga upp bara

[Jessica-B]
0

#5 vilken söt video och hamster :D

[Jessica-B]
0

Ursäkta musiken i bakgrunden, men de kändes så dumt att bara stå å prata där alldeles ensam med mig själv hahaha.

Be-Bopz
0

#15 Jo tyvärr stod jag för lampan i taket, ska testa att göra en ny som förhoppningsvis blir ljusare =)

Haha, jo mina hamstrar är nog ganska stora, men som tur är , är jag inte ensam om att ha stora djur Oskyldig

91Marran
0

jag ska göra en film om mina någon dag, när Trulles vinterpäls är helt borta.

Mvh
Mig

Odette
0

Ja kom igen, bara ladda upp! Vi är redan ett par stycken som gått igenom pinan så :-D

_

[Sniff]
0

Måste göra en till, för Simon(A) :D

EmElton
0

Alltså jag har spelat in en, men fil formatet</3youtube.

Och min online converter har stängt ner :(

Får väl ladda upp via tinypic eller nåt ^^' Om de nu tar det filformatet… Hm…

[Jessica-B]
0

Vad har du för format på videon du spelade in?

Vimeo.com kan också vara ett alternativ. ^^

Odette
0

#19 naw,, söötis hamster!! Gillar speciellt slutet när han bara vill gömma sig i papperet ;)

Å kul att du tog med inspelnings "tabben" också - det får du pluspoäng för ! Cool

_

[Jessica-B]
0

#26 hahaha :) de tackar vi å bugar för Flört

arizonaz
0

#11 Oj 23 bebisar :O

AnnaCDSG
0

Måste man prata eller kan man bara filma och sen skriva lite om hamstarna här i tråden istället? Skäms

Dromprinsen
0

nu vill jag se fler videosar! jag ska själv filma tingan och bejla :))

//Anja

Novis10
0

Har filmat mina dvärgisar men filmen kommer om några dagar:)

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Dromprinsen
0

#31 spännande! :)

//Anja

TildaH
0

Ok, nu har jag lagt upp min superbraiga film, fy fasen så jag har skrattat åt den i efterhand. Jag fattar inte, låter jag verkligen sådär på rösten? Hmmm….

Nå, jag hann glömma bort o berätta istort ingenting om hamstrarna, men vad tusan, ni vet väl vilka de är så nog duger den.

Den har då högt underhållningsvärde, speciellt Spencer då, fnissOskyldig

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Odette
0

#33 hahaha men åååh vad jag skrattar!! Snacka om att du har fångat deras personligheter! Skrattande
Känner verkligen igen det här "han sitter nog här.." för man lär sig ju vart de brukar hålla hus. Å så sitter han där lilla tjöttis pjöpa å ser alldeles trött i ögat ut. Sååå söt Caine, å stor å fin har han blivit Kyss
Å sen då.. herre guuuud. "Spencer är lite mer lättfångad" - POFF! bortaaaa hihihi. Ska inte avslöja så mycket för de som inte tittat på videon än men jisses va kul de va.. "ja, nu kommenterar vi inte vilken väg vi fick ut han"…

Oj oj, det var dagens första skratt. Tack för att du delar med dig! Är ju skit kul att få se hur andra har det å ja- man låter knäpp på film men det får man bjuda på Skrattande

_

[Sniff]
0

#33 "Din förbaskade galning, hur ska jag få ut dig därifrån då?" Hahaha^^ :D

arizonaz
0

"men Spencer, kom ut ur byxan!!"

asg xD

modigt av dig att lägga in en film, tur för mig hihi, min kamera är borta just nu nämligen x)

TildaH
0

HostOskyldig

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

AnnaCDSG
0

#33 Men aww, klättra in i byxan sådär! Skrattar åt dina roliga kommentarer till Spencer också. Skrattande Kyss

--

Nu kommer mina filmer då.. Jag ville inte prata så jag hoppas det är okej med tysta filmer. Jag skriver presentationer här istället.

Först Cesar, black/yellow bandad KH hane. Född 2009-04-05. En energisk, social, nyfiken och rolig herre. Tyvärr var han så livlig nu så detta korta videoklippet blev det enda som är värt att visa. Obestämd

AnnaCDSG
0

Sen Shiro, vit s.ö. LH hane. Född 2009-09-27. Lugn och mysig liten fluffbolls-isbjörn som man kan sitta och gosa med i famnen en stund ibland utan att han blir rastlös direkt. Söt som socker. :')

AnnaCDSG
0

..och så Exentrion's Emulion, choklad LH hane. Född 2010-06-08. Snällare hamster får man leta efter. Han både ser ut och ÄR som en liten nallebjörn. Så charmig. Kyss (Ja, jag var tvungen att ställa burarna på soffan under lampan för att inte filmerna skulle bli för mörka). Egentligen skulle jag filma när han åt men när han såg att taket lyftes bort blev maten jättetråkig.

UlrikaD
0

Jäkla söta Shiro. Varför behöll jag inte fyra stycken ur kullen. Lite mycket kanske, men satan vad söt han är.Tungan ute De andra med naturligtvis.

Då måste ju Emulion vara Shiros farbror. Alla är vi släkt med varandra.Skrattande

Har en tös hemma som blev lite kär i Cesar också. Fick förklara att hon var alldeles för ung för honom, men hon tyckte han var perfekt!

AnnaCDSG
0

#41 Haha, jag är bara glad att du inte behöll honom också. Flört

Ja, eller tvärtom - Shiro är Emulions farbror, men det var säkert så du menade också. Det är så kul att ha hamstrar som är släkt med varandra!

Cesar hälsar att den lilla tösen får se sig om efter någon annan snygging. Kanske Fuhrion skulle falla henne i smaken, om han inte är för ung.. ("Någon" har skvallrat att du gillar honom Oskyldig). Han liknar ju Cesar litegrann. Kyss

UlrikaD
0

#42 Såklart jag menade så.Skäms

Ssch, inte så högt, vill inte nån annan ska ta honom…..vill jätte, jättegärna!

AnnaCDSG
0

#43 Förlåt, förlåt, förlåt Oskyldig Viskar: Hoppas det är din tur att välja snart då. Jag har i alla fall bestämt mig för Fnisselin nu. Kyss

UlrikaD
0

#44 Grattis!!Skrattande

AnnaCDSG
0

#45 Tackar! Glad

CamillaS
0

*puttar upp*
Vill se fler söta hamstrar då jag, som är en råttägd tjej och vanligt vis håller till på råttor iFokus nu håller på att bli hamsterägd också. Flört
Har ingen egen hamster ännu, men 9 råttor som huserar vardagen med mig och tre katter. Planer finns på en Guldis isåfall om det blir någon. ^^

Så mer videos på era sötnsar vill vi se!Skrattande

goldenhamsters
0

Här är min stjärna Bambie's New York!

(Ska bara säga att han kissade på sig under inspelningen, usch, usch. Fast det är väl nerverna som går..)

Mvh Alicia.

HamsterWoman
0

Herremingud va charmig, speciellt när du "sminkade" honom ! Kyss Ska nog gå och filma en video nu ! ;)

goldenhamsters
0

Har föresten två hamstrar. Min hona Ella orkar jag inte filma just nu. Fast har en video på när jag dresserar henne att komma till sitt namn. Fast säger inte vad hon är för något i videon så kan skriva det här:

Ella heter hon men jag kallar henne för Chilli. Hon är LH sö rex creme färgad. Hon är jätte social och smart, inte alls som de flesta hamstrar utan urgullig! Hon är från "Natalina" här på forumet Skrattande

Mvh Alicia.

CamillaS
0

*putt* Skrattande

goldenhamsters
0

Haha, oj vad konstogt. Glömde visst lägga upp videon!

Här får ni en liten smart hamster på video:

Mvh Alicia.

EternalWinter
0

#52 Haha, så himla söt och duktig!
Kanske man skulle försöka lära nån av hamstrarnaGlad

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

HamsterMarie
0

Kanske kommer någon video i veckan från mig och hamstrarna… :)

CamillaS
0

*putteliputt* Flört
Ska snart komma med en egen video nu när jag har en egen hamster att visa. Kyss

Men ni andra kan vel visa era sötnosar. Glad

CamillaS
0

Ok. här kommer våran film. Jag är inge bra på att prata när jag filmar men jag försökte iaf. Flört

goldenhamsters
0

Puttar upp!

Detta är Eternity. Har bara denna video på henne. Hon är LH, rex, umb, nf hona från min E-kull.

Ska nu filma en snutt på Tom som jag lägger upp lite senare.

Mvh Alicia.

goldenhamsters
0

La visst aldrig upp videon. Här är videon på Eternity:

Mvh Alicia.

goldenhamsters
0

Här är Coco Popz Tom Toolbox. LH, sö, creme.

Mvh Alicia.

[nadvard]
0

Här är Hallongrotta "Matte låter mig inte klättra över gallret så jag får gräva mig ut ist"

DwarfNome
0

Här är min lilla video!

Bara för att ens dröm är ovanlig, betyder detta inte att den är omöjligt.

DwarfNome
0

Herregud vad konstig dialekt jag har! Undrar om jag låter så i verkligheten xD

Bara för att ens dröm är ovanlig, betyder detta inte att den är omöjligt.