Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 1635 ggr
Nali
0

semesterhem

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Jag söker semesterhem till mina djur under tiden 2 juli till ungefär 6 augusti. Har letat sen maj månad men tyvärr inte hittat någon än :(

Djuren som söker semesterhem är 2 dvärghamstrar (olika burar) 2 gerbiler, 1 mus och ev. en chihuahua (hund) skulle va tacksam om någon kunde ta emot bara några av djuren.

Jag bor i Katrineholm södermanland men kan ta mig till örebro,östergötland och västmanland ev. städer som ligger på vägen.

Tack på förhand!

Dumbo-
0

Det är många som ska åka bort i sommar. Jag frågade om vi kunde ta något djur, men vi skulle tydligen åka till Finland då. Men lycka till! Annars har jag sett på blocket att det är många som tar imot djur, som ett djurhem :)

Nali
0

#1 tack iallafall ! =) ska kolla vidare på blocket men då jag är ganska fattig student får de inte kosta sååå mycket

Amun-Ra
0

Vart skall du på semester Nali? Skall du åka till ditt hemland på besök?

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Nali
0

#3 nej var i hemlandet nu i påsk då min låssaspappa inte kan åka utanför EU nu när han måste vänta på svenskt uppehållstillstånd. I sommar ska vi åka runt i tyskland,frankrike,italien och slovenien som mest. Var de något speciellt du undrade över eller var du bara nyfiken?

Amun-Ra
0