Bilder på mina troll
Haha, vilka små söttroll du har^^ Underbara hela bunten:D
#10 Tack :)
// Sofia
#12 Ja den där Maj alltså. Finns inget värre matvrak än den tösen!
Det roliga var att hon verkligen kollade på mig som att jag missat fylla på hennes matskål. Tokan!
// Sofia

Naww, så söta <3

#7 jättemysig färg på en jättesöt hamster 
Men åh vilka små sötpluttar, blev alldeles varm inombords.. tills jag såg #8 herre gud.. jag tror att snart blir det jag som får gräva ner mig med tanke på hur stökiga hamstrar jag sprider, som en ostädad bus-smitta kommer de där med sina upptåg och spånbad *naw*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
De är ju så himla härliga
#16 Stökiga!? Näähä, Spencer är såååå snäll trots att vi igår ÄNNU EN GÅNG var tvungen att reda ut tovor i kjolen orsakade av träflisor från huset, som Spencer bestämt påstår faller sönder helt på egen hand, utan hans inverkan
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#17 vet inte vad det är med deras pälsar, men min hårboll tovar sig också ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#16 Hehe, annars är hon faktiskt jätteordentlig. Ingen gnaga-sönder-allt-hamster, utan nöjer sig med att gräva och rota runt som en liten råtta ;)
// Sofia
#19 hihi ja men det låter ju inte så farligt :P
Fattar inte att de kan vilja böka runt sådär, jag skulle få damm i näsan ju ;(
_

Och ikväll har jag gosat med allihopa!! Fast Maj har ju stööööörsta platsen i mitt hjärta såklart!
Supersöta gosisar hela högen iallafall. Speciellt lilla, lilla grå leksakshamstern.
#21 Hihi, ja lille Tino är verkligen en liten skrutt! Får hoppas han växer på sig så han kanske kan bli pappa nångång i framtiden :)
// Sofia

#22 Annars kan man ha honom i fickan som maskot. Ingen som skulle tro att han var levande. Sötaste jag sett på länge, helt klart!
#22 Ja det funkar ju också! :D
// Sofia