udda aktiviteter
har du någon annorlunda aktivitet med din hamster
och då menar jag inte labyrinter med video band utan egna påhittade saker
som tex klättra på soffan, rutshkana, vara på biljard bord , trolleri ,kurragömma mm

Mina brukar lifta på chinchilla-svansar. Det borde väl räknas som lite annorlunda aktivitet.

eee a verkligen
Använder min ena som dammuppsamlare! Fungerar himla bra att sopa golvet med kjolen
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

#1 Men gud vad läskigt! Kommer dom bra överrens chillorna och hamstrarna? :O
#3 Haha xD

#5 men gulliga små saker alltså! Ahh.. vilken fin chilla Ulrika! Man blir ju helt till sig hihi.
Mina lekar här hemma;
* Kurragömma- leker hamstrarna med mig Heeela tiden. Vilket innebär att jag får leta.. leta.. leta.. tills de tillslut inte orkar vänta längre på att jag skall hitta dem å kommer fram själva ^^
* Bergsklättring- på tok för vanligt här hemma. De tar sig upp på de mest farliga bergstopparna, i form av akvarium som står på en byrå, stolar, sängen etc. Minsta lilla jag ändrar möbleringen så klättrar de så gott de kan ;)
* Matkrig- Mest en sysselsättning för matte då jag matar dem, det hamnar ris på gallren, på golvet, Barnmat på bänkar i hamsterrummet, på köksgolvet på väg till hamsterrummet osv osv.. Mycket roligt att städa upp sen :(
* Gissa hamstern- en "lek" som uppkom i form av en trött och sinnesförvirrad matte. Det går ut på att stoppa två hamstrar i fel bur- för att sedan stå och fundera över varför satinen inte blänker längre *asg*
Det är dock inte att rekommendera, så testa inte detta hemma. I värsta fall hamnar väl alla hamstrar i en å samma Bur.. varav man funderar över varför man helt plötsligt har så många tomma burar *lol*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#5 Haha, okej xD vad gulligt