Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 2079 ggr
Odette
0

För små springhjul- kasta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, jag är inte den enda som beställt burar och fått med såna här små springhjul i plast..  jag har slängt de flesta, iom att de är för små till guldhamstrar och inget jag vill ha till dvärgarna heller.
Men istället för att stå och kasta bort alla dessa Hjul som följer med burarna- så kan man ju försöka hitta en annan användning av dem! Skrattande

Lägg gärna upp en bild på om du har hittat någon rolig eller effektiv användning för dessa Hjul, annat än att ha dem till djuren eller skrota dem..

Här kommer min senaste uppfinning. Dörr stop! Våran balkongdörr är numera lätt justerad tack vare hamsterhjulet Flört

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Roxie
0

Haha! Vilken smart lösning ;D

// Sofia

Ellenfyrkant
0

Gör om till hus eller sovkorg ?

Mvh Ellenfyrkant

Annisch
0

Haha dörr-stoppen var ju himla bra! ;D

Jag har gjort nån till en upphängd sov..sak. :) Har den inte i Bur nu, men kanske kan fota den sen då.. Har bara hängt upp den i buren, la lite tyg i botten ochh sen fick hamstern bädda svälj däri. Såg riktigt mysigt ut ju, och med utsikt! Flört

Odette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 ja men det är också en bra grej, att hänga upp dem som en liten balkong eller vad man ska säga Flört

En annan grej jag gjort av rester från en beställningen, var visserligen ingen hjul-uppfinning. Men likväl en fin pyramig av en kartong. Det blev ett fint och mysigt litet krypin :)

Med ett litet tittut hål på framsidan..

Insidan. Hur mysigt som helst!! Skrattande

_

PawsOnPaws
0

Hihi, sicken smarting! Skrattande

Hade sådant när vi precis hade köpt henne.. Men det gnisslade så in i…  Man fick bokstavligt talat ligga och hålla för öronen om man ens ville tänka på att sova :(

Odette
0

#5 haha, ja det är helt värdelösa Hjul. inte bara för små.. utan allmänt eländiga ;(

Metallhjul kan man iaf smörja in med lite vanlig matolja så blir de tysta Skrattande

_