Längtar till utställningen nu
Vilka ska till Kumla nu på utställning?
Jag och min syster ska åka. Ska ställa 4 st hamstrar….
Jag kommer såklart, ska sitta domare 
Jag ska dit! ^^
Ska ställa 2 av mina egna, samt hjälpa till att ställa 2 stycken åt en annan tjej.
Fler lär vi väl vara som ska hit? =)
Nej tyvärr.
Har ingen aning om var Kumla ligger.
Vänta… örebro va?
Höhö så långt kan jag inte åka.
#5: Yes, ligger ca 2 mil söder om Örebro. 
Tyvärr kommer jag inte kunna komma.. Blir så långt för mig.. ;(
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#6 Har svårt att tro att mamma kommer köra mig dit :/
När är den?
Den 9:e. Jag längtar som en tok jag med…
jag vill komma dit och träffa några av er på HiF men jag tror icke min mamma orkar köra till örebro bara för en hamsterutställning :/
Jag kommer tyvärr inte :/
Jag hade kommit om de vart de datumet de först stod, typ 26:e maj elle va de va, men nu när de ändra till 9 maj så kan jag inte för min lilla tös har inte fyllt 8 veckor då.
#12: Vad synd
Men det kommer fler tillfällen…
#13 Ja de gör de ju, ska på utställningen efter i Sthlm i juni tänkte jag :) Blir första utställningen hihi, har ställt ut råttor innan men de är ganska annorlunda, så man kommer nog vara lite nervös :P Kommer stå o tänka att hamstern kommer bita domaren eller nåt haha! De gjorde ja alltid med råttorna, men ingen bet någon domare, fast min ena hane resta ragg så domaren vågade knappt ta i honom, men de gjorde han bara för att de glömt tvätta av bordet så han kände kisslukten från hanen som var innan :P
Synd att man inte har körkort =(
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
Hade du kunnat ta dig till Motala så är du varmt välkommen att åka med oss 
Till Motala kan jag ta mig om jag får jag vill ju inte vara till besvär! D:
Men jag har ju inte anmält mig =(
#17 Sista anmälningsdagen är ju 6:e maj
#18 Vad bra då kanske jag kan åka i alla fall om jag kan samåka med Linda =)
Vore skit skoj skulle vara min första utställning i så fall *nervöst*
Du är inte alls till besvär, du är sååå välkommen att åka med oss 
Du kan ju ställa din hane om du har hunnit regga honom vill säga, annars får du ju ställa honom en gång i pet.
#20 Det vore ju jättekul att åka! =)
Jag vill ju regga honom men jag förstår inte alls vad jag gör för fel, har ju betalat in för att regga mig i SHF :S
#21: Du kanske är en av dom som glömde skriva för och efternamn och adress på di inbetalning. Kolla på SHF:s forum. Vilket datum satte du in? Menade du att du är medlem redan eller har betalt för att bli?
En utställning i sthlm i juni?
DEN KOMMER JAG PÅ, TJOHO!
#22 Min mamma betala in åt mig men jag är ganska säker på att hon skrev både namn och adress.
Satte in i torsdags jag är inte medlem på SHF, men jag är medlem på forumet. *förrvirrad* ;_;
Du är inte inlagd med medlemsnummer ännu men det hinns i början av veckan, jag håller utkik och direkt när jag ser ditt medlemsnummer kan jag koppla systemet till dig så du kan regga din hamster ;) Du får inloggningsuppgifter på din mail då.
Lotta
#25 Jaha okej! Tack så jättemycket! =)
kan de inte vara en i kalmar snart?
Mvh
Mig
#27 Håller med! Då hade jag kommit diiirekt! :P
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Jag kommer och jag ska ställa 5st hamstrar :)
Jag glömde säga att jag kommer att ställa Ester och ta med bebisarna som ej blivit tingade. Lite nervös bara för vad dom kommer säga=) Första gången jag ställer ut själv nämligen. Har dock varit med syrran på en utställning och då vart det att jag fick med en guldis hem…
#30 Ja, det kommer gå bra vännen. Du ska se att Ester kommer sköta sig fint med.
Kram!
Jag tror att hon sköter sig men är nyfiken på vad hon får och om dom gillar henne=)
Jag kommer ju då jag ska döma dvärgarna för en gångs skull, det ska bli så roligt att få se dvärgarna på bordet, det ser jag fram emot :)
Jag kommer att ställa en guldhamster som ägs av min son.
Sen följer det med några dvärgar som jag ställa för Sebbe.
Det blir således Sebbe och jag som gör BIR panelen tillsammans denna gång.
Vi ses nästa helg!
Lotta
#33: Åh vad kul=)
Varför kommer aldrig utställningarna i Borås? De finns en del som vill komma ! Men ni ska alltid ha utställningarna SÅ långt bort…

Jag vill ju komma, för då skulle jag ju få hem fiiina Avrá snabbare :P
Men jag ska till Kallhäll iaf…tror jag XD
#35 Det är för att dom flesta medlemmar i SHF bor i eller inärheten av Stockholm.

Tror ni att det kommer en i Malmö nästa år? Det skulle kanske bli en i januari detta året, men den blev inte av.
// Dodat :)
Jag tror också att utställningarna blir oftast där de bor mest folk då de krävs att några ställer upp och fixar lokaler osv.
Det kommer inte att bli ngn utställning i Malmö, Borås, Kalmar eller andra platser runt om i landet om det inte finns folk som anordnar utställningarna.
Lotta
#40 Precis de ja menade, måste ju finnas någon som orkar ta sig ann att fixa lokal, utställning, domare osv.
Hoppas vi kan ordna en i Västerås, nu är vi minst två st som vill hjälpa till där….
Kommer ställa guldhamster för första gången de e nervöst.
Kan man ställa zoohamstrar med?
#42 Ja själv funderade jag på Eskilstuna, blir ju liksom halva vägen för oss alla 3 ;)
Lotta
#43 ja det kan man men man måste regga in dem i SHF för att kunna ställa dem i standard.
Lotta
oki men i pet går de med alla
Så långt i från de ska vara jämt=/
Ni kan ha utställning i mitt vardagsrum nästa gång ^^
// Pabblo
#46 ja du kan ställa i pet utan att hamstern är reggad.
#44: det var ju en alldeles ypperligt bra idé. Varför inte?
Kanske ska skriva också, då det inte lagts till i inbjudan vilken adressen är.
Södra Kungsvägen 17 är det som utställningen kommer vara.
Vitt hus, nedre plan, handikappramp utanför.
Jag som är vimsig och haft mycket att tänka på
Ledsen !
Skulle ha lagt in det men så dyker det upp annat och man glömmer….Senil tror jag det kallas !