Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1139 ggr
[iurochskur]
0

Dottie uppdatering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det verkar som Dottie klarar sig, hon blöder inte längre och var gosig imorse. Hon har ätit all extramat jag lagt fram igår. När jag tittade på bebisarna som dog insåg jag att en bebis var större än dom andra så där har vi anledningen…en bebis hade fastnat och det var ren tur att hon fick ut den.

Min lilla Pluppa…

EternalWinter
0

Vad skönt att höra att Dottie mår bättre =)

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

Schniigel
0

Synd att bebisarna inte klarade sig men riktigt skönt att Dottie gjorde det, hon är så fiin :)

[iurochskur]
0

Dottie har fått en massa gott och ännu mera gos idag. Hon ser lite ledsen ut men verkar uppskatta det extra goset hon får av mig.

Känns hemskt att kullen dog….

Odette
0

åh va skönt att hon mår bättre..! Hon återhämtar sig nog snart lilla Dottie :) förstår att det tar emot att bäbisarna inte överlevde.. aldrig kul

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Mexxie
0

#3 Så tråkigt att dom dog!!

Måste kännas hemskt att förlora en kull bara sådär…. Gråter

Skulle Odette få henne sen? När får hon henne?

Odette
0

#5 det var väl tänkt så men blev lite ändrade planer. Men kanske någon lite närmare iurochskur kan ta henne som kelis, det verkar va en fin å snäll liten tjejja Kyss själv gick ja å kärade ner mig i en tjockis vv hane vars ägare (en flicka på10 år) skulle sälja honom för hon ville köpa en skateboard hmm, lol.. tur för mig dock, han är en riktig snygging.

Fått se bilder på iurochskurs Hydra.. dom var skrämmande lika dom två Flört

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Zvintos
0

Tråkigt med kullen, men samtidigt skönt att inte mamman dog också.

[iurochskur]
0

#5 Vi får se hur det blir med omlpaceringen, hon ska först och främst få återhämta sig i lugn och ro.