Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 915 ggr
Solan1976
0

Mr X - En gåta!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni som finns på hamsterföreningens forum har kanske hängt med i tråden omplacering.

Det var i ett samarbete med Södertörnspolisen som vi omhändertog en hel del djur från en lokal där ägaren tyvärr avlidit (de flesta flyttade till olika omplaceringshem/föreningar osv).

Här är en av de två dvärgarna jag tog med mig hem.

Tyvärr vet jag inget om dem men de är söta och börjar så smått finna sig till rätta.

Solan1976
0

Glad

Solan1976
0

Glad

Solan1976
0

Glad

Solan1976
0

Glad

Solan1976
0

Glad

Mexxie
0

Campbell skulle jag säga.

Odette
0

sjuukt fin.. verkligen super söt! Glad

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Solan1976
0

Eftersom någon undrade vad jag hade för burmaterial till Duracella (laxå träpellets)så kan jag visa Mrx´s Bur som såg ut så här när den var nystädad. Eftersom han var i mkt sämre skick när jag fick honom så tänkte jag att han skulle få ha mjukt spån även om jag själv blir lite allergisk mot detta.

Det tillkommer även nya saker i hans Bur varje kväll i form av leksaker, överblivna kartonger, toapapper osv…

Han är den som har hjulet inner hela tiden om inte Duracella "lånar" det pga av att han mest satt i ett hörn och utförde ett monotont beteende.

(Ja jag ska kanske köpa ett eget Hjul till henne men tycker att hamstrar kan får aktiveras på annat sätt än att bara springa i ett Hjul, så hon får ha det bara ibland. Hon roar sig själv och stökar runt i buren HELA tiden, när hon inte sover) Flört Därav namnet "Duracella" Cool

Solan1976
0

Kyss

Mexxie
0

Varför har den inget vatten?

Solan1976
0

*skrattar* för att buren var nystädad och jag inte burit upp lådan i ställningen (antonius system) ännu. Hänger flaskan där innan så droppar det bara onödigt vatten i spånet Flört

Mexxie
0

Jaså.