Duna bur!
Vad fick du ge för din dunabur/dina burar? :] Själv fick jag ge 198 kr för en tom blå, ganska stor, dunabur. Tyckte det var väldigt billigt!! /Ranigsko.
Köpte min begagnad, hel med alla tillbehör, för 150kr :P
Köpte en begagnad med alla tillbehöv för 200:-
Köpte min begagnad (såg som ny ut) för 200kr.
De kostade nog ganska mycket, mellan 400 - 700 tror jag. Men då har de varit nya på djuraffär.
Jag har totalt köpt 3 dunaburar..
Den första kostade 100 och den var begagnad och lite trasig, men inget farligt, fick tom lite tillbehör :)
Den andra köpte jag på en djuraffär, för 498 ungefär, då fick jag med mycket tillbehör, inte bara matskål och vattenflaska utan en hel våning osv.
Den tredje buren skulle jag köpa på ArkenZoo.. Personalen frågade om jag ville ha hjälp.. "Visst" tänkte jag. Så försökte dem få mig att köpa en liten dvärghamsterbur till min guld. Men jag tjabbade emot och sa att den är alldeles för liten, min guldhamster kommer aldrig igenom dem små rören. "Men joo, visst gör dem det."
- Neej? Min guldhamster är egenuppfödd så är inte lika liten som de som säljs i djuraffärer.
Haha, snacka om att han blev motbevisad
Slutade med att jag prutade ner en stor dunabur till 398kr från 498kr.. XD dock var den helt tom, men den va större, så brydde mig inte så mkt. :)
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
kan bifoga bild om du vill.
Mvh
Mig

Lunas kostade 250:- (inkl. allt)
och Puffs 200:- (inkl. allt)

Lunas kostade 250:- (inkl. allt)
och Puffs 200:- (inkl. allt)
Tottes kostade 798 inkl. tillbehör ( 70 cm) och Bamses kostade 398 utan tillbehör.