Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1669 ggr
Charlie2006
0

Mina hamstrar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte vissa hur mina hamstra bor :)

Först ut har vi robarna Thador "Thar" (han är under hjulet :P) och den vita som syns på bilden Lumi. Dom fick flytta till denna Bur igår och dom storm trivs värkligen :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Här har vi Sam som också fick flytta till en annan Bur och äntligen har han ett Hjul som ha trivs med. Tror jag fått bytt ca 3 Hjul på bara några veckor :P.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Till sist har vi lilla Julias Bur. För tillfället bor hon i ett akvarium då jag inte vll flytta henne pga att hon är höggravid och ska få ungar troligen torsdag, fredag eller lördag ;). Det kanske syns att hon är gravid?.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Här har vi Lumi och Thador :) Far och son.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Närbild på min hårboll :)

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Köpte denna ställningen och ikea lådor igår tar mycket mindre plats här hemma då dom är staplade :) Får se hur det går med katten då det inte är något lock längst up.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Lådan längst ner har jag bla hamster och marsvinsmat, Sand, leksaker ex.. boll att springa i m.m. Sän har ja transportburar, schampon, selar m koppel och borstar. Extra matskålar och extra vattenflaska. Det ä väll vad som finns där i :).

Min hemsida

//Frida

Sara87
0

Fint! :)

Men saltstenarna kan du kasta bort. Hamstrarna har inget behov av extra salt.

Charlie2006
0

# tack :) Okej, ska göra det då ;)

Min hemsida

//Frida

southdakota
0

Fina hampisar och burar Skrattande

Saraah-s
0

Fint dom har (:

http://www.scattred.snabber.se

[findusen]
0

fint! har oxå en sån stapel till mina dvärgar (guldarna trivdes inte alls där i =/) och det funkar super! :) hoppas inte katterna lyckas ta sig i bara..! :)

Charlie2006
0

#11 Om han gör det så har vi sagt det att vi får bygga ett nätt över men vi har typ kloka katter så det skulle inte förvåna om dom får för sig att dra ut lådorna. Bra att ellerfall dvärgarnatrivs där ;) min guld tycker jag trivs väldigt bra ellerfall dom här dagarna. Men tycker dom är bra sliper det ta så mycket plats och för dvärgarna är utrymet stort.

Min hemsida

//Frida

Veero
0

vad söta :) Fina burar ^^

Ebba-A
0

Vilka söta, robar är otroligt fina :) Fina burar också :)

Värd på Choklad iFokus