Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1210 ggr
Charlie2006
0

Vad tycker ni?

Vad tycker ni hamstern ska få för gott?

Min gravida tjej fick en liten bufe av kattmat, ärtor, pasta och gruka, dom andra fick samma saker men allt var i små mängder så att älsklingarna inte får ont i magen. Det var bara det att guld killen åt upp allt i sin Bur på några sekunder typ och mina dvärgar har inte rört det än det va ju typiskt :P det va ju dom som behöver det ellerfall mamma hamster. Men men låter det vara kvar i buren så kanske dom äter av det senare.

Igår fick dom en blandning av pasta, ris och russin det var matresterna som var kvar, mamma hamster fick oxå pytelite kokosflingor i då hon är lite small :). Mums mums tyckte alla det var.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

southdakota
0

Jag gillar också att göra små tallrikar med gott, frukter, grönsaker, välling, Barnmat, potatis, pasta & ris m.m. Dna hamstrar blev säkert jätteglada över festmåltiden. :) Men jag skulle vara lite försiktig med kattmat då det innehåller taurin.

Charlie2006
0

Okej tack för rådet ;) Dock fick dom inte alls mycket kattmat men kattmaten var ingen favorit direkt inget åt upp den typ.

Visst är det :) Lite gott behöver dom ibland :) Hade tänkt att göra välling idag inget inväklat :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida