Tävling: Roligaste Buren!
Nu startar vi en tävling där priset är en fin inredningsdetalj som kommer ifrån vår sponsor Djurbiten.
Tävlingen går ut på, att ni får fram till den 20:e maj bidra med en (1 st) bild / person, på er hamsters Bur.
Sedan kommer vi att ha en omröstning av alla bilderna, där ni medlemma får rösta fram vilken hamster som har den roligaste inredda buren.
Skicka era bidrag till mig på min mail: ittas_imasy@yahoo.se
Glöm inte att skriva erat nick så jag vet vems bild det är!

Jag älskar hamstrar men jag hinner inte fota 
Du har ju över en månad på dig ;)

vad bra att bilderna mailas till dej å inte läggs ut här så folk ser vems som sänt vilken å kan kompisrösta.
ni lägger väl sen ut bilderna utan namn så de är anonyma?
Jo jag tänke försöka få det vara så anonymt det bara går ;)
Kul kul!
Fått in nåt bidrag än?
jag ska fota såklart :) väldigt kul ide :)
#6 Attsing att jag glömde mitt minneskort hos dej annars hade jag fotat ikväll 
#7 hahaha ;) kom o hämta den då :O
#10 Man ska mejla bilden till Imasy.
Värd på Choklad iFokus
aha smart ^^
LoveNasse: Tog bort din bild så ingen mer ser den nu. Mejla den till Jennie istället.
Åh, måste ta kort på mina hamstrars burar då :)
Då måste man ju nästan ta att fotografera mina hamstrars burar då! :-)))

Åh, jag längtar tills den vinnade buren kommer! :D

Vad roligt tyvärr har jag ingen hamster. Får man Rösta ändå Imasy?
Får man skicka in en bild på sina hamsterburar även om det inte va hamstrar som bodde i den då? :) Har inte hamster nu men funderar på att skaffa, men bilden jag tänkte på bodde mina möss hamsterburarna :)
Alla burar med rolig inredning som en hamster kan bo i är tillåten att delta :)
Ni får förresten ta och skynda på nu, för snart går tiden ut :)
#23 jag förstår inte riktig vad menas med "rolig bur". så vet inte hur ja ska göra ;P?

#24 Jag antar att den ska vara rolig för hamstern
Kommer med mitt bidrag snart, men det går såååå långsamt att ladda in bilderna på datorn… för jag har så många bilder
Jag ville bara påminna er om att skicka in bilderna, för det är inte så många dagar kvar, och de har endast kommit in ett fåtal bidrag.
Jag har packat ihop den lilla prislådan, och jag kan avslöja att det är ett riktigt lyxpaket till hamstern ;) Fast jag la i en extra sak som jag hade "skräpandes" här själv också ;)
Just ja, jag glömde ju säga, att det får enbart vara bilder som ni har fotat på era egna burar. Alltså inga Google-bilder eller liknande!
jag städar buren imorgon, då komemr det en bild (om jag kommer ihåg…)
emma071
Jag har tagit bort ditt inlägg men sparat bilden till tävlingen, för bilderna skulle mailas för att hållas lite hemliga ;)

#29 Man ska maila in bidragen.
Oj tehe, ja glömde ta kort på buren :)
Äsch gud vad synd att jag inte kom ihåg, skulle viljat skicka in. jaja Lycka till alla som ahr skickat! :D
Men du kan väl fota buren som den är nu ock skicka? Man måste ju inte pimpa buren heller för att få delta ;)
För er som är nyfikna på vad priset i denna tävling är så kan ni tjuvkika på bilden jag har bifogat ;) Där i finns det nåt skoj ;)
Nu avslutas tävlingen om drygt ett dygn, så skynda er att lämna ert bidrag om ni vill vara med :)
Nu är det bara 3 timmar kvar att skicka in bidragen på :)

längtar efter att få se bidragen!
Bidragen kommer alldeles strax :)