Efterlyser hjul-bilder!
Lägger ut en efterlysning åt Medarbetare Sara som håller på med ett litet projekt.
Hon söker bra bilder på olika sorters Hjul. Hon vill gärna vet diameter-måtten också om ni har :)
Får jag vara superdryg och be om en bild framifrån på hjulet? 

#2 Hehe aadå, går att fixa.. men isf blir det utan lillen i? :\

Gräjt! :)
putt :)
Toppen chokomian!! Jag kan tyvärr inte bidra med ngt eftersom de där hjulen, Nobby heter de, e d abselut bästa å de e de enda som jag använder till mina hamstrar…
Men en bild på Nobby hjulen vill vi ju också ha ;)
Här är sweas Hjul, det är ett vanligt som jag har lindat ett tyg emellan pinnarna så att inte han ska trampa ner och fastna :)
det är 18cm i diameter.
#8…… bilden på nr 4 e ett Nobby Hjul!!

här är mitt Hjul, med Zamir i
14cm i diameter (till dvärgar)
ojsan, hela var inte med, gör det något??

#7 Ja, de är toppen de hjulen! :D
Bra med svängrum och allt :) plast ska det ju givetvis vara också, för säkerheten :D
Hur går det med bebbarna där hemma? :)
Kanonbra bilder, tack!
Jag vill även har fler bilder på hjulen i #12, hamsterbollar på ställning, metallhjul med täta pinnar (gärna med kartong runt också), glesare pinnar med rött tyg runt samt näthjulen.
När ni lägger upp bilderna här godkänner ni att de används i artiklarna på sajten ;)

#16 Tack, troligtvis är den som är 17,5 cm :) Har en jag med.

#18 Det är habitrail va? Har inte tänkt skriva om dom hjulen. Tänkte skriva om de vanligaste typerna ;P Men det blir jättebra om jag ändrar mej :)

habitrail är de bästa i antonius backarna. sitter på väggen å tar ingen golvyta. lite små bara så de duger bara till ungdjur å ungar.
#27 Ok.
Jättebra bilder hörni! :)
Jag vill även har fler bilder på hjulen i #12, metallhjul med glesare pinnar med rött tyg runt samt näthjulen.
När ni lägger upp bilderna här godkänner ni att de används i artiklarna på sajten ;)
#30 Kanon, tackar :)

näthjulet har jag ett.
fotar vid tillfälle.
#32 Har du fixat bild på näthjulet än?
Jag vill även ha bild på:
Stålhjulen med rött tyg/bälte
#21 Är det ok om jag bara använder en av de bilderna?
Är det nån som har koll på hur stora Hamsterbollarna är samt hur stora Wodent Wheels är? (går wodent fortfarande att få tag på?)
putt. se inlägg 33/34
314 har du fått bild på näthjul än? Annars kan jag fixa det ikväll :)
Värd på Choklad iFokus
Nej, behöver på Näthjulet samt stålhjulet med rött bälte kring.
EFTERLYSER FLER BILDER
Jag vet att nån här på forumet brukar göra hängande mysiga bon av de små platshjulen man får med i burar nu för tiden. Har du en bild på detta som jag får använda så lägg upp den här är du snäll. Gärna så fort som möjligt, tack :)
Klistrar denna å hoppas på att få in de sista bilderna jag behöver till i nästa vecka :)
se inlägg 33, 34 å 40

#34 Jag har en hamsterboll! Ville du se den? xD
#42 Det har jag bild på, du ser i de inläggen vad mer jag söker :)
Har ett stål med rött tyg, är det aktuell att fota fortfarande? I så fall kan jag fixa det nu. Kanske lite slitet med dock ett stålhjul med rött bälte.

#34 Det finns ju även stoooora hamsterbollar som är typ 28cm som tydligen ska vara till råtta, marsvin och iller har jag för mig det är.. :P De "vanliga" hamsterbollarna är dock bara på 17-18cm. :)
// Nathalie

#48 Gud vilken söt och kul ;)
Värd på Choklad iFokus

#48 haha jag har killvarianten; dvs en rymdbil! :P
// Nathalie
#48 Köpt var ? :D
#45/46 Tack! :) Precis va jag behövde.
Tack Ebba:)