Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 6081 ggr
aida97
0

Tips för min lilla hamster Mimmi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej !

Jag är en"nybörjare" och har fått min första hamster , och jag vill lära mej mera om hamstrar. Har en liten dvärg hamster. Skulle vilja ha inte personliga tips på hur man kan göra det bättre för hamstern, Inredning av Bur,mat m.m

Tack!

aida97
0

min älskling

kajsa08
0

Så söt hon är!

Det finns säkert många här som är expterter på dvärgar så du får säkert svar på dina frågor!

aida97
0

tack kajsa ! jag hoppas d oxå

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
amela87
0

=)

beccan92
0

Jätte söt hamster du har =0) Det finns lite fakta om dvärghamstrar på min hemsida: www.beccashamstrar.webs.com

och på min gamla hemsida: www.beccashamstrar.piczo.com

Annars är det bara att kika runt här på HIF så hittar du säkert en massa bra fakta.

Lycka till!

Ham-Madam
0

det är inte så mkt att tänka på.

de får inte stå i drag, vädrar ni så flytta undan buren.

de ska inte ha saltsten,mineralsten el extra droppar i vattnet. de får i sej allt de behöver via varierad kost.

de gillar ombyte så nångång hängmatta, nån v senare Hjul el tunnlar osv.

du kan inreda buren som du vill.

när jag hade dvärgar så varierade jag underlaget, ibland Sand över hela botten el jord men det luktar fort så då får man byta ofta.

hade dunaburar å la kartonger i olika storlekar, över med spån å vips så hade de ett gångsystem att leka i.

sågspån rasar så gångar kan de inte bygga därför la jag kartonger under. toarullar funkar också.

aida97
0

#7 tack så mycket om tipset =)

aida97
0

#8  jag ska försöka komma ihåg det ^~^

Curlys
0

Du kan läsa en hel del hamsterfakta på min sida www.annashamstrar.zoomin.se

kram

aida97
0

tack tack tack!  kram på dej medGlad

aida97
0

putt

aida97
0

putt

MickiRosa
0