Bilder på mina hamstrar
Med nya kameran=) Först ut är Ulltussens Yum-Yum

Och här har vi Guldgruvans Doodle

Några söta campbellsungar

Campbellssystrar

Campbellsungar igen=)

Doodle igen=)

Ingen hamster, men söt ändå=)
Vilka sötingar

En vintervit hona, Vintersaga

Vintersaga igen

Vilka sötnosar du har! :)
Vad fina bilder! ^^ och vilka sötnosar
vad har du för kamera? :)

Åh Fastnade helt för VinterSaga!
Hon var så himmla söt och bild nummer #4 var också Söt :D Och alla andra bilder var ju också självklart söt ^^,
Fina djur, gillade särskilt Campbellungarna i #4 och två favoriter sitter i skålen, är det möjligtvis en Black och en Blue??
Dock måste jag erkänna att jag föredrar vintervita, och guldar förstås. Kineser och robbar är ju oxå söta.
Kan ju säga att jag har ett för stort djurintresse för mitt eget bästa
jättefina :) riktigt fina färger på campbellungarna!
vad är det för kamera? :)
Vilka sötnosar :)
en av mina favvofärger på campbells finns nedan:
http://www.geocities.com/aaahamsters/Silvering.html
Gillade ändå starkt dina hamstrar oxå…
Yum-Yum fastnade jag för :) Söta allihop, tom icke-hamstern -fniss-

Oj vilken respons! =) Tack för komplimangerna allihop.
Ska se om jag kan svara på era frågor då.
# 11 0ch #14 frågade om min kamera, och det är en kodak easyshare M1033. en 10 mpx kamera som kan filma i HD :) Mycket nöjd då, när den har fokuserat på objektet så följer fokuseringen med även om jag är skakig eller objektet flyttar på sig(perfekt för snabba hamstrar!)
#13, ja jag tror det är en blue, men lotta tror det även kan vara dove i kullen, är ju ingen färgexpert på campbells än, men det kommer väl ;)
ja vintervita är min huvudfavorit med, men det har ju varit så ont om de på sista tiden. campbells e mysiga dom med, även om det är lite skillnad.
#17 det är killens hamster, hihi, och killens katt med=)
Här kommer dagens bilder. Robin och hans son.

Robins son

Robin och minirobin;)

Hihi kolla in den här bilden!=)

#20 Så underbart sött! Härliga morrhår. :)
Misstänker att det finns två dove på bild #2.
#21Ser ut som han applåderar! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

#21 Tycker också det ser ut som om han applåderar mattes fina bilder!

Hihi, ja den sista där var en rolig bild=) Eller så säger han -tada!! så här söt kan man va!
eller så kanske han var upptagen med nåt hemligt och skriker till i förskräckelse- aaah! vad gör du?? inte ta kort när jag är upptagen!
#23 det är dom som ev är choklad. en svart där i bakgrunden. det är två av varje i kullen, två blå, två svarta och två chokladfärgade=) Sen om nån av de blå är dove, det vet jag inte, men jag tror de är blå. Ska se om jag kan få experthjälp innan jag reggar dom iaf=)
Ååh! vilka härliga robbar! 
#18, har också en kodak :) fast en kodak esyshare v1003 ;)
ooh söta alla är!
jag har också en kodak easyshare med skakningsfunktionen! ;)
guud så fina hamstrar , !
#21 haha, men gud alltså! borde va olagligt att va så j*vla söt <3

#27 och 28 ja visst är kodak bra=) har aldrig haft en förut, men är såå nöjd=)
#30 ja vi får anmäla honom till anti-söt enheten hos djurpolisen
Har för mig att dove har röda ögon och Blue svarta, om jag inte är helt ute och cyklar
Måste dock erkänna att de är ljuvligt söta, gillar black och Blue på Campbells, fast det är klart att det finns många fina färger att välja bland på dessa småttingar :-)
så underbart söta hamstrar du har .. :D! <3

#32 det stämmer
#33 tackar=)
Här är dagens bild. Ollie säger: men mamma, jag vill inte flytta från dig! Så jag har ändrat mig, han får stanna.

Elin gillar makaroner. Eller iaf kartongen hon har som hus=)

Vad roligt att Ollie stannar!! Har alltid gillat honom.

Ja, mitt hjärta går sönder när jag tänker på att han skulle flytta. Visst jag har hans bebis som är minst lika fin om inte finare tom, men det är ju inte Ollie. Usch vad det är svårt att skiljas från vissa.
Guuuuuuud vad vinter saga är söt!!! <333 juvliga hamstrar!
söt söt ollie är =)

tack tack tack=) eller det är inte jag som ska säga tack, det är dom.. så på hamstrarnas vägnar: "piip piip knatter knatter"