Tristan
Jag startar en ny tråd med min nykomling Tristan.
Han är alltså Silvergrå homozygot Lh å nåt av det sötaste jag sett! hihi. Får se om ni håller med.
Kommer samla bilderna på honom i den här tråden så den kommer uppdateras lite då å då.
Ni är varmt välkomna att kommentera honom, men bara snälla ord, inte för att jag tror det finns nå elakt att säga om honom ;) <3
Mumsar på köttfärs :)
Första kvällen med handträning :)
Sandbadar
Sööötisen <3
Kollar in matskålen
Kollar in hjulet, spännande grej
Han testade att snurra på det bakifrån först ^^
Tvättar sej, en riktigt renlig grabb det här ;D
Han ber, eller?? hihi
Kollar in äppelbladet.
Vacker <3
Nu är det fritt fram att kommentera. Ska inte bildbomba er mer just nu ;) Lägger upp bilderna i inläggen så ni slipper klicka :)
#9 Den är ju för söt alltså!
Supersöt!

Jätte fin

Brukar annars inte tycka silvergrå är så jätte snyggt men din Tristan är verkligen en fining! 
varifrån kommer han?
när jag såg rubriken å namnet tristan trodde jag det var tristan jag omplacerade å tänkte-ånej inte nytt hem redan.
kändes skönt å se att det inte var samma tristan.
din silvergrå tristan är söt.
#12 Ja, jag älskar den bilden jag med. Synd bara att den blev så brusig å ljus :P
# 13-14 Tack så mkt! :)
#15 Jag va heller inget fan av silvergrå till en början, men när ja såg Åsas Annie som har samma färg som Tristan så blev jag kär <3 Tack för den fina kommenteraren ;)
#16 Han kommer från Lisa (Ängshöjdens) så det är inte din hane, du kan pusta ut ;) Tack så mkt!
Nu kan jag ta upp Tristan ganska enkelt, han har blivit väldigt modig på kort tid. Igår klättrade han upp för mina armar, så roligt! :)
Det är fortfarande tillåtet att kommentera ;)
Han ser ju precis på pricken lik Totte!Det enda som skiljer dem är att Totte inte är handtam och kommer troligtvis aldrig bli det heller!Och jag har ett på pricken likadant Hjul till Totte!
#26 Då har du en väldigt fin kille! :)
Jodå, ha tålamod så blir han tam ska du se, det går inte på en natt :P
Han är verkligen supersöt :)
Tack så mkt! :)
Lite nytt på snutten.
Undersöker köket
:)
Godingen! Nu börjar pälsen komma!
#32 Tack! Ja, nu är den på gång. Tofsarna blir längre å längre, jättekul! Hoppas att han får den berömda "Qrafs-pälsen" ^^
Han har dom där typiskt oskyldiga hamster ögonen ^^ Åååh så sött :)
Vad vacker! 

Åh så söt han är=) Kul att du nämnde Qrafs, du ska se hans päls nu, inte mycke å hurra för;) nån tofs här å var, haha.

Han är såå söt!
Söt :D
#36 hihi, det va ju tråkigt att höra, men han har ju haft en fin päls tidigare ;)
Tack för alla fina ord!
Lite nytt på Tristan
…
….
Klätterapa

Hur gammal är sötnöten?
#44 Hmm.. Han är nog 7 ½ vecka om jag räknar rätt :)
#46 Söt! :D
Åh vilken snygging :) Sista bilden va rolig :D
#56 Tack så mycket! Han är himla vacker :) Önskar bara lite mer päls nu.
hihi, ja den är kul ^^
#53/#57 Han är pälsigare än Mango någonsin kommer bli xd . En tofs här och där. Det är allt :)
#58 Pälsen är väldigt olika från hamster till hamster. Jag älskar Tristans nuvarande päls, men det gör inget om han får längre över hela kroppen, så himla vackert! :)
#59 Jag har en Maxi-Duna, 70 cm lång. Tack ^^
Han är ju för gudomligt söt =)
#60 Aha okej . Japp det är superfint på honom! :)
#61 Tack Tack :)

Jättesöt liten plutt =D
Åh på bilden i inlägg 68 ser det ut som han har "släp" som på vissa klänningar - alltså jättefiiiiint <33333333333333333333333333
Har förrästen sånna dära "klossar"
#69 Tack så mycket!
Ja, han har ett fint släp runt hela kroppen, det syns på en del bilder. Han måste borstas varje dag för att slippa tovor :P

Han e jättefin din trisse=) kul å se hur han har utvecklats när man kollar på de första bilderna. fin å lång päls med.
#71 Tackelitack :)
Håller med om att han förändrats mkt. Fått mer päls, fått skarpare tippning på ryggen, blivit mörk mellan frambenen å huvudet har utvecklats åt rätt håll :)
sicken söt lurvtuss.
Tack Tack :)
vad gullig han e

Vilken snuttigt fin liten gosse! 
Tack för de fina orden :)
Va stor och mjuk han är 
Han ser bara stor ut, han är ganska liten faktiskt, men alldeles lagom om man ser till hela honom :) Men mjuk är han verkligen, urmysig :)

jätte fina bilder på en söt hamster
Tack så mycket :)