OT Råttägare
Vad söta :)
Tycker råttor är roliga och sociala djur. Råttan jag hade för många år sedan ville alltid sitta på min axel vart jag än var nånstans :)
Ja dom är himla roliga och intelligenta :)

Det jag inte klarar av hos råttor är svansen :D
//Thomas, Medarbetare på fotboll.ifokus

#3 Håller med :/
Den vita och ljusgråa var ju bara SÅ fin!
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

svansen klarar jag inte heller av på minner om Orm (svansen alltså)
men om man bortser från svansen kan de vara riktigt fina
Lalala jag vill åxå haaa <3 ge mej :D!
Så fina :) Jag gillar dom gråvita skarpt, så fina :)
Heheh min favorit är den svarta ^^<3 Fast båda är ju otroligt söta!! Jag älskar dom redan som om dom vore mina egan barn xD

vad fina=) har haft råttor när jag var yngre, dom är ju så himla trevliga och sociala. tycker däremot bakfötterna ser äckligare ut än svansen, men har inget emot nån av de:P visa upp en bakfot vettja, du som e så bra på å fota=)

vad heter den fina färgen?
Håller med om svansen :/ hehe, men det var söta kompisar du har skaffat dig :)

Jättesöta ju! :)

Fast ormar har ju inte hår på sig :p Råttor är underbara <3
nääj vilka fina, jag vill oxå ha råtter men har inte plats:(
Grattis

Luktar inte råttor hemskt mycket?

#16 om man inte städar åt dom, ja ;)

#17 Jo, det är ju klart, men allmänt liktsom…
Tycker itne dom lutkar och har dom här direkt brevid datorn :)
#16: Nej.
Men somliga har en tendens att tycka att de stinker. Det lustiga är att de bara tycker det först när de vet att det finns råttor där, innan de upptäckt råttorna luktar det minsann ingenting.
Fjollor tror jag de brukar kallas. Arten fjollor är harmlösa, förutom när de har flocktillhörigheten "internatvärd" eller "rektor på internatskola". Fjollor har trots sin negativa läggning den bra egenskapen att kläcka ur sig diverse dumheter som man kan garva åt för att de är så korkade.
Världen vore otroligt trist utan fjollor!
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
svansarna är ju mysiga när de snurrar dem runt ens han och fingrar!! ;D och när dom går i nacken och den lilla kära svanen hänger efter ^^
de är sjukt sötaaa :D
Medarbetare på Hundar.ifokus
Nawa vilka sötisar! :)
Underbara råttor!!

#20 Jag träffade på en sån i en djuraffär för några dagar sedan XD Två tjejer går in i djurrummet. Den ena utbrister "ÅHHHH titta vad sööööta" varpå den andra snäser till "Men det är ju möss, möss är ju äckliga" den första säger då "VA?!?! Är det där möss?".
Haha sååå underbart :'D Sånadär ser man jämt på djuraffären här, typ iaf xD "Men guuuuud vilka äckliga svansar, alldeles slemmiga!" x'D <3
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Grattis till gullisarna 
Åh, vilka sötisar.
älski < 3
Skulle gärna vilja skaffa råttor någon gång, man har ju hört om råttor tama som hundar. Det verkar mys,mys.