Bilder - mina till salu

Nejmen har du kvar dessa? Trodde någon hade varit smart och hamster-nappat dessa för länge sen. Har ju kull-brorsan Uno hemma och maken till underbar hamster får man leta efter. Hur mysig och gosig som helst. Och otroligt vacker ovanpå det!
Dom är för söta … önskar jag kunde köpa åtminstonde en av dom ..

# 7, Japp, dom är tyvärr fortfarande kvar här hemma :/ Trots sitt underbara temprament!

Hade jag inte haft platsbrist skulle jag lätt ta en av dem. Helt underbart fina! 

Haha aww (: Dom är som degklumpar ;) Stora fluffiga mysisar!
Men visst är det väl i Mora ni har ett "eget språk" ? eller blandar jag ihop er med Älvdalen nu? ;D
Tänkte att folk kanske inte förstog innehållet i dina annonser ;D ;D

Hahahha LOL !!! Det va då det värsta!!! JA, du blandar ihop det med älvdalen xD Mora har inte så farlig dialekt alls faktist :) Fast jag är inte född här, har ingen släkt här heller, så jag fattar noll då dom pratar på mål ;p Men nog fasen pratar folk " vanligt svenska " här iaf xD hahahhahaha ..

Den där Teddy ser för läcker ut, vilken härlig fluffboll han är,=)

# 14, Ja, han är en riktig mysis! :)

Teddy & Charlie ropar; Kööööp osss, kööööööp osss! ;)

Puttis

putt

vad fina, jag hade oxå en hamster som hette teddi förut, men vi trodde hon var en tjej först så den fick ha ett i istället för y på slutet.
men är de ännu kvar.
för er sthlm så kan jag ta med ner i slutet av mån när jag åker upp.
så passa på nu å köp en av dessa skönheter ni såg ju i mitt ämne hur söta ungar brorsan castor gett.

Är det Castor som är brorsan till dessa. Då har ju Uno här hemma blivit farbror ju.
japp uno har blivit farbror 

Putteli

Putt, endast Charlie finns kvar nu

putt
Å, de är jättefina! Särskilt Charlie som är kvar, men tyvärr inte min färg rikitgt, snyft…
Puttar upp för Charlie!

Ja, han är en snygging!
Aa, så fina dom är!
Synd att du bor så långt bort.

Transport går oftast att ordna (: Teddy flyttade till östersund ;)

Ska fixa nya bilder på Charlie så fort jag hinner (:

putt
1/12 kan jag ta med mora-sthlm om det underlättar . kan stanna till utmed vägen å lev om så önskas.