Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 950 ggr
Krikke
0

Sov Gott Mandarinen.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Ni kanske inte minns mig. Jag är stoffe921, som hade guldhamstern Phoebe och Bananen och biffan dvärgarna som fick ungarna och mamman dog, så vitt jag vet lever den sista utav dom 3 ungarna eftersom att mandarinen som bodde kvar här hemma gick bort inatt, jag vet inte hur, men hon hade lixxom lagt ut huvudet utanför husingången, nån kvävning tror ja inte det finns risk för utan det var väll en tumör elr något, har inte hört något skrik alltså måste det ha varit lätt för henne.

Bananen (pappan) lever och är hur glad som helst.

Begravningen utav Mandarinen äger rum imorgon, ska ut o ställa ljus till Biffan, ungen och Phoebe nu :)

1/7/2007-21/11 2008

Phoebe, Systern och Mamman denna kväll.

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Ham-Madam
0

tråkigt när de små liven ger upp å lämnar jordelivet.

kajsa08
0

Så otroligt tråkigt, lider med dig. Fint att du ordnar med begravning. Tänd ett ljus från mig och mina hamstrar också.

Krikke
0

#2 Det är egentligen inte begravning, utan det är Phoebe Guldhamstern, stackarns syster och hennes mamma som tänder ett varsitt ljus åt henne som skall begravas imorgon, det fjärde ljuset längst upp har ja tänt åt er som vill ha ett ljus tänt:) Så man kan ju nästan säga att jag redan har tänt ljus ifrån dig :)

/ Krikke

MickiRosa
0

Beklagar :(

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

Krikke
0

#4 De e lungt, mina bröders hamstrar allihop som jag har fått den otroligt ''roliga'' äran att ta hand om ;)

Men visst de känns tråkit :(

/ Krikke

Mirzadancing
0

:// Vila i fid <3

Sara87
0

Sov gott lilla Mandarin.

Beklagar förlusten Stoffe.

Englatassens