Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 413 ggr
NadjaFilur
0

Ja, vad ska man säga?

Måste bara visa denna video. Jag vet inte några ord för hur hemskt detta är, Ja, Titta så förstår ni! (varning för känsliga)

Länken är borttagen med hänvisning till #5

// Jennie

Imasy
0

när jag klickade på länken så kommer jag till en berg och dalbana som symboliserar fastighets priserna genom åren ;D

Du får gärna berätta vad man ska få se, så kan man välja att se det eller ej, så man slipper se något hemskt av misstag.

Shjimm
0

har sett de klippen så många gånger, tycker inte de ska postas här. och vill du göra någon skillnad så sluta köpa animaliska produkter.

Imasy
0

Kan någon då tala om för mig vad filmen innehåller? :)

Är det någon form av djurplågeri?

vekan
0

För mig kom det upp någon mysko Science Fiction låt O_o'

Hade inget med djur att göra.

Shjimm
0

ja, det visar hur djur behandlas som objekt och inte levande varelser. pälsar som blir avslitna när djuren fortfarande lever (pälsen blir finare så) och sen slängs bort, fortfarande levande, utan skinn och päls.

det är bra att se och vara medveten om, men inte här, här ska vara en trevlig stämning med gulliga fluffiga hamsterbilder, så hoppas du tar bort länken ur inlägget imasy.

Shjimm
0

anledningen till att ni inte kommer in på rätt sida är förresten för att länken är fel, det fattas en punkt.

vekan
0

Okey, men jag tror inte jag vill se i alla fall Gråter

MickiRosa
0

#5 fick ont i magen bara av att läsa det du skrev så tur länken inte fanns kvar så jag hann se den. bläää

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com