Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 717 ggr
Achatina
0

Era hamstrars favoritleksaker

Jag behöver mängder av tips på era hamstrars absoluta favoritleksaker så att jag kan fylla Bellas Bur med sådant så fort ungarna inte finns där att hålla koll på ständigt (eller kanske leksaker som är "barnvänliga" kan vara bra med). Något springhjul tänker jag dock inte ställa in till henne, såvida jag inte hittar mitt gamla chinchilla Hjul och renoverar det lite, men det är nog inte möjligt.

Sara87
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här ihopbyggbara tunneln (se bilden) brukar va populär.

Hamster-boy
0

vart köpte du den? Sara

Sara87
0

Tror det va på Djurmagazinet i Borlänge

[PixelMollan]
0

Något som brukar uppskattas av mina kullar, bland annat bella o hennes syskon, är hängmattor eller keramikkrukor :P Alltid pip o knuff om vem som ska ligga där o sova :P Hellst alla på samma gång! o får inte alla plats där inne, så ligger man så nära det bara går :P
Det är väl inga leksaker, men en uppskattad grej att ha i buren :)

Bild på Bella och några av  hennes syskon en helt vanlig förmiddag :P

[LoveNasse]
0

Jag har en hängmatta till lilla Totte<3

[findusen]
0

rör av olika slag har båda mina kullar älskat. alla ska ligga i röret och precis som pixelmollan säger så får dom inte plats i röret så ligger dom utanför så nära som möjligt! och nu senast hade jag inget köpt rör utan vanliga toalettrullar lätt och billigt :)

sånna stora creme fraiceburkar eller gräddfilsburkar (inte spannar utan modell större än 2 dl) är oxå mkt poppis!

Achatina
0

Mina hanar fick en kruka när de flyttade hemifrån. Den används ja, och är väl sådär populär. Men inte till det endamålet det var tänkt till :P De använder den som toalett. Men och andra sidan kan jag skryta med att mina pojkar är rumsrena i alla fall =P

Afroditique
0

Min hamster har väl ingen favvo-leksak, men en som hon tycker är rolig är en liten stege som hänger fast i taket. Skrattande

vekan
0

Min hamster gillar en "klätteranordning" det är en stege. I stegen hänger det styva rep som det är meningen att hamstern ska klättra på. Detta hänger man alltså upp i burtaket.

Bulba
0

Här är stora tunnlar väldigt populärt. även "kojor" som man hänger upp i taket är uppskattade sovplatser.  Flört

Sara87
0

#10 Naw, vilken gullig bild :)

Bulba
0

Han älskar att ligga där och titta ut på allt som händer Tungan ute

Achatina
0

#10 funderar på att tillverka en sådan till Pulver :D Hur tjocka väggar är det i dem montro?

Bulba
0

#13 inte speciellt tjocka. typ 5 mm eller nåt. men det är först ett lager tyg och sen ett till och där emellan är det nån plats grej eller nåt. dålig på att förklara Kyss