Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1565 ggr
Ham-Madam
0

varning för ett hjul

http://trade.ferplast.com/sv/pagina_136144.html

jag hade ett sånthär Hjul i ena lekhagen.

satte ner geisha där en stund.ca 10 min senare hittade jag henne hängd.

hon hade kommit upp på utsidan,försökt krypa in där uppe å inte kommit bakåt så huvudet fastnade i springan å hon var hängd.

fick löss henne men försent, hon gav upp.

så ni som har såna Hjul använd dom inte lösa utan ha dom ihopkopplade med rören å ha hjulet på utsidan av buren så som det är tänkt så undviker ni olyckor som min.

MangoPeperoniOwner
0

Nää men vad hemskt!!

Imasy
0

aha, det var ett sånt Hjul, fattade inte riktigt när du beskrev det :(

Ham-Madam
0

alla taskiga mail undanbedes.

skrev inlägget för att varna andra så inte fler olyckor sker.

att vissa gottar sej i att en av mina dog är en sak men sluta maila mej om att det är rätt åt mej osv.

jag kan tänka å fattar själv att jag använt hjulet på fel sätt. det är just pga att jag kan tänka som jag nu varnar andra.

elaka saker som ni mailar sluta upp,det är ren å skär mobbing.

sluta nu,ge er en gång för alla el fortsätt lyssna på elaka tungor men lämna mej ifred.det har snackats å spritts falska rykten om mej nu så det räcker.

byt offer ge er på nån annan istället.

ska ni maila så använd åtminstonde en avsändare som inte är spärrad så jag kan svara er.

vet att detta snabbt raderas å att jag lär bli avstängd men åtminstonde en av er mobbare lär nog ha hunnit läsa det å sen kan sprida det vidare.

SÅÅ SLUTA NU.GE ER.

Imasy
0

Men jösses! Vad är det med folk??

Hur kan man säga att det är rätt åt någon när ett djur dör i en olycka?? Är det inte jobbigt nog för den som drabbas som det redan är?!

Och ni som mailar kan väl skriva det öppet här i tråden istället för att skriva anonyma mail om att "det borde ha varit du som hängt i hjulet" till TS *. Om ni inte törs stå för det ni tycker så tycker jag att ni kan vara tyst istället för att vräka ur er elaka saker!

SKÄRPNING!

* Ett tillägg, jag har fått se mailet som TS fick, därav vet jag vad det står i det.

membeel
0

Men va tråkigt att det skulle gå så illa :( Är så himla tråkigt då leksaker till djuren kan göra så det går så himla fel :(

För övrigt tycker jag att det är jätte tråkigt att man får läsa saker som att det finns dom som mailar elaka saker till folk. Ser ändå detta som ett trevligt forum så förstår verkligen inte meningen med att hålla på så. :/

TiinaN
0

Tycker det är jätte dåligt att man kan säga så om någon annan människa och sen inte ens berätta vem man är. Det är då inte på detta forum hon blivit mobbad utan även på andra. Många verkar tydligen även hata henne helt utan anledning som jag inte förstår. Eva är hur snäll som helst som alltid ställer upp.

Så om du (som skickade PMet) läser detta så tycker jag du ska visa ditt rätta jag istället för att vara anonym och vara så elak mot en annan människa. Förstår du inte att man blir ledsen?!

Jag blir verkligen så j-a sur när sådant händer, speciellt när det gäller en så pass snäll människa som Eva.

Förövrigt så får du vila i frid lilla Geisha. Usch när sådant händer. Har ett sådant Hjul här hemma som jag använde förut åt en av mina hamstrar då den tillhörde en Bur. Dock tog jag bort den då den bara tog plats, dessutom användes den knappt. Ska genast slänga bort det. :/

Hamzter95
0

#3 dom som är dumma ska inte ge sig på nån annan som du skrev !
Men allvarligt hur kan man vara så sjuk så man skickar ja massa mejl som du skrev . SLUTA! det var väl f** en olyckshändelse ?
dålig stil att anklaga nån och skicka massa dumma mejl! hon skrev ju detta för att varna alla och det var väldigt bra Ham-Madam och alla ni som skickar taskiga mejl borde vara glada för att hon varnat oss..
Förrästen ,jag är så lessen för olyckan :( Stackare. <3

Memliss
0

herregud! varför hoppa på eva?? hon är för f-n den mest ärliga och underbara person jag någonsin mött! Har ni fel i era hjärnor eller är ni kanske bara avundsjuka? Vuxna människor ska inte bete sig som fjortisar! Det är helt sinnesjukt. Eva, du har en vän i mig! Tänker  inte låta dig ta ngn skit mer. Ni fega kräk som skickar såna avskyvärda meddelanden till henne. Visa er och förklara er! Jag har då ett och annat att säga till er. VÄX UPP!

Jag är så ledsen eva det som hände din hamster.. :( Hoppas att hon inte led länge…hemskt när sånt händer..hittade ju en av mina döda i buren för länge sen. De hade satt hamstervadd i strupen. nu försöker jag få bort det från butikerna.. kram!

Imasy
0

Förstår om ni blir upprörda över detta beteende, men tänk på att inte använda F-ordet eller andra svärord.

Memliss
0

ups sorry…blev arg bara…ska inte upprepas! :)

MickiRosa
0

usch vad tråkigt eva. vilken himlans otur.

och suck säger jag bara åt dessa onda människor…

kram till dig

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

kajsa_karin
0

Gud nu så tråkigt

Jag vet hur det är att få elaka mail och brev man blir så ledsen

jag blir så arg när jag läser att man kan skriva såna saker rätt åt dig att din hamster dog. Då är man nog inte riktigt funtad där uppe om man håller på så.

vekan
0

Jättetråkigt. Det är så hemskt att sådant ska behöva hända sötingarna =(

[Hamster95]
0

Tårarna rinner när jag läser detta.Jag blev väldigt rädd   nu och det var bra att du infoirmerade.

Jag ska absolut inte köpa det hjulet och ska tipsa andra om att inte görac det heller.

Tårarna rinner dels för det läskiga med hjulet men sen är jag ju livrädd för att samma sak ska hända Totte.

Jag kan inte tänka mig de närmasta två åren utan honom.

Det är så himla taskigt att skriva så taskiga saker till Eva,om visste  att hjulet var farligt skulle hon inte låta sina hamstar leka i det.

Sov Sött nu lilla Geisha!

Linda3046
0

Nej, vad hemskt det som hände lilla Geisha! :( Ni/du som har skickat dom där mejlen till Eva borde skämmas! Himla fegt och taskigt!

emlas
0

Usch, fy vad hemskt! Verkligen jättebra att du varnar andra från att använda sådana Hjul.

gulzebra
0

Hu då, vad hemskt :(
Försök skita i mailen, eller garva åt de. Kan hen inte ens stå för vem det är så är det uppenbarligen bara ett fegt kräk utan liv ändå…

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

UlrikaD
0

Beklagar verkligen! Har inte sett denna tråden förräns nu. Otäckt hur lätt olyckor kan hända.Rynkar på näsan

Anne-Hedvig
0

Klem fra meg, Eva! Det var virkelig for trist at hamsteren din forulykket. Den/de som sender ondskapsfulle mail, må være sosiopater el. lign. Usle krek.

kajsa08
0

Ja, Eva, jag instämmer med några övriga här ovan! Det är väl toppen att du tar upp det här med farligt Hjul men de som har mejlat dig blir jag jättebesviken på. Jag vet (tror) hur du är med dina hamstrar och du är en toppentjej! Kram från mig!

Westis
0

Men usch så otäckt och sorgligt.

Stor kram.

[findusen]
0

usch vad tråkigt med geisha =S
omogna människor som skickar sånna mejl… är det någon härifrån?

[sofia-85]
0

Men usch vad hemskt… Lyssna inte på dom dumma människorna som inte har bättre för sig. Det är väl bra att varna varandra för faror

Sara87
0

Så olyckligt att det slutade så Eva :(

mocchino
0

Men shit sitter här i chock! Att folk har mage alltså! Inte nog med att man sörjer sitt djur så ska man få såna där mail! Nej FY SJUTTON säger jag bara!

Tack för varningen Eva! Skickar massa tröstkramar!

// Nathalie

calypto
0

"Tröstkramar" till dig! sov gott Geisha.

Så fruktansvärt! Hur kan man ens skriva sånna dumma mail och sedan inte visa vem man är!? helt otroligt. Visst man kan inte älska allt och alla men sådär gör man bara inte ! De som skriver mailen är då riktigt dumma !

Englatassens
0

Bra när folk sätter ut varningar, d kallas för hjälpsamhet!

Än en gång människor som inte vågar stå för vad d tycker. FEGT.