Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 675 ggr
MarieLouiseErika
0

Min allra första hamster<3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har precis skaffat min första hamster en dvärghamster. Naaaw världens sötaste! Den heter Marie-Louise och är huuuur snäll som helst.

Tanken på att jag som 18 år skulle kunna älska en hamster på det här viset, trodde jag inte var möjligt.

Eftersom det här är min allra först hamster är jag tacksam för alla tips som jag kan få, så hör gärna av er;) Alla tips är välkommna!

Sara87
0

Välkommen hit å grattis till hamstern!

Visa gärna fler bilder på hamstern, här älskar vi bilder :)

MickiRosa
0

Hej och välkommen! Det finn massor av bra artiklar skrivna här på HIf, som det står massa bra å intressant i=)

Är det din hamster du har på axeln där? Det syns inte så bra, men det ser inte ut som någon dvärg jag känner till, det liknar faktiskt mer en guldhamster=)

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

MangoPeperoniOwner
0

#2 Jag tycker det ser ut som hon klippt ihop bilden.

vekan
0

#3 Det har hon nog gjort. Tungan ute Men det gör väl ingenting. Skulle aldrig våga ha stig-björn på axeln ifall han skulle passa på att flyga. Skrattande

Vad kul!! Lycka till med hamstern!! Flört

issa83
0

Grattis till din lille vän men jag säger som Micki, det ser mer ut som en guld:)

Starfall
0

Hihi, jag fyller 18 år i år och har nyss skaffat mig en hamster, som jag älskar väldigt mycket:) Dock är det inte min första

När det gäller djur kommer jag aldrig bli "vuxen", jag kommer alltid vara lika barnsligt glad i djur och det skäms jag inte för =)

Lycka till med den lilla sötisen<3

Alta
0

Haha, jag skaffade min första i våras då jag nyss skulle fylla 21 år. Man är aldrig för gammal.

Lycka till.