Älskade Lisa-Marie!
En av mina fyra småttingar somnade i min hand för en stund sen. Gud vilket vackert ögonblick! Måste egentligen bara skriva av mig här. Blev så till mig! Nu är ingen tvekan om vem jag vill ska stanna av dem. Det blir hon! No doubt!
/Emilie www.busbackens.eu

Tråkigt man blir ju så ledsen

Hon menade nog att den lilla somnade, inte dog.
Vad gulligt! :D
Ååå… ja d går rakt in i hjärtat!!
# Håller med ! :) Calypto brukade ligga och sova på min mage.
hehe så hamstern valde dej å inte tvärt om som det brukar vara.
gullig bild å sött namn
Hihi förstår att valet inte blev svårt:)
#1 den dog inte:) hon somnade av trötthet i min hand:P hihi
Nu tultar hon omkring som bara den i boet! Mamma blir ju alldeles svettig av allt spring! tihi
kommer lägga in fler bilder på henne och syskonen när de växer upp lite mer. den ena systern: Priscilla har blitt en riktig tjockis, men hon är kamera-skygg så jag har inte lyckats få ngn bra bild än:P bara Lisa-Marie som ställer upp för mig den goingen! här är enda bilden jag lyckats få på ett syskon till Lisa-Marie, inte så himla bra pose:

En Presley kull?! :P
// Nathalie
#10 oh yeah;);) Tänkte det eftersom pappan heter Elvis 

åååh! knatisar som är nåt av det sötaste som finns!!
Jag trodde med att hon dog, fattade inte hur du kunde bli glad över det :D Fattade när jag läste att hon ska stanna att hon inte dog :) -puh-
hehe jo…ja annars skulle jag gråta…nu har alla öppnat ögonen!!! ska försöka ta lite nya kort.
tog lite nya kort idag på Lisa_marie och syskonen…inte världens bästa kort, de är ju så snabba!
Söta, roligt att alla har olika färg :)
Oj fel, det var visst Jesse-Garon. De e lika på långt håll de två.
Jättefina! :) Hej hej från lilla mig i Rosendal förresten!
sickna sötnosar.
jesse hade fin färg.
#19 hihi inte köpa en då?;) flickvän till killer? hihi
#20 Jo Jesse e fin. Hon kommer troligen gå till en väninna till mig;)
Nu har jag beslutsångest igen..Trodde jag ville ha kvar Lisa-Marie (nf honan) men Memphis (sg honan) börjar ty sig rätt mkt till mig:S shit vad svårt det ska vara då!