Utter har blivit stor
Fy vad söt :) vacker päls har han !

Ojoj va stor han har blivit!:) Så sööt han är.
Ja han har en kjol som heter duga :o)

*låtsas som jag inte sett bilden*
#4 hahahaha snyggt försök *S*

åh nej! inte på listan OOOxÅÅÅ ..*sucka*
*fnissar* ja han är snygg, det måste jag erkänna, tackar min lyckliga stjärna att han kom i mina händer :o)

Men vad är det jag hör? Joo jag hör hur Utter skriker efter mig!! "Kom och hämta mig!" ;P *haha* Så himla snygg! Jag som inte är så förtjust i nf.. Men han är ju bara för läcker!
// Nathalie
Nathalie, bara fortsätt drömma *S* han blir kvar här ….. :o) men visst är han läcker, det sticker jag inte under stol med 

nf är alltid finast. 
Ja det är ostridbart :o) Nf går över allt annat.

Men Åsa ska inte du sitta domare nu på sm? Usch vad tråkigt det skulle vara om en viss transportbur bara poff skulle försvinna.. :O *haha* Näädå då blir Åsa ledsen! Fast vi kan göra ett byte? Jag får Utter så får du Elliott! *asg* 
// Nathalie
#12 Jösses det var ett dåligt byte *hahaha* jag har lagt småbarnstiden bakom mig, nu kör jag tonårs-tiden *ASG* inte för att jag vet om det är bättre direkt *S*. Och även om jag sitter domare vilket jag gör, så har jag Malin med som "hamster-polis" :O)))
Utter är ju bara FÖR fin! Jag tror tametusan att det står Sara i pannan på honom! ;)
Hahaha glöm och dröm Sara, tittar du på rumpan så står där "Tillhör Åsa, får ej flytta" *S*
#15 Men om de står Sara i pannan å Åsa i baken så borde väl det betyda att vi ska dela? -ler stort-
#16 fortsätt drömma Sara *S*
#17 Snyft :'(
Men om du kommer på SM så kan du få hälsa på honom i alla fall :o))
Näe, jag kommer inte dit tyvärr… Hade gärna klämt lite annars :) Får nöja mej med att se honom på bild å drömma, hihi.
Nu det lär bli fler tillfällen :o)
Han ska ju bli pappa den 10 april med Vimsan :O) så det ska bli mycket spännande och se vad sm kommer där.

#21 Ja det är riktigt spännande det! Kan nog komma lite smått o gott där! :D
// Nathalie
Ja mycket smått och gott, även satin. Vimsan har ju ökat 10 g på 7 dagar så det verkar lovande.
Kul att han ska bli pappa, kan ju inte bli annat än bra :)
Nu är han ju 4 mån å jag vill se mer! ^^
Hahaha ja han är 4 månader, helt rätt räknat :o)
#26 hihi :D De står ju i första inlägget gjort för c:a 1 mån sen att han va 3 mån då så då borde han ju va 4 mån nu ;P Jobbigt om jag räknat fel -ler-
Hahaha nej då han är 4 månader nu *S*

#29 Ja, de va lite lika, men jag är helt galet kär i Utter! En av de finaste hamstrar jag nånsin sett :D
Åsa la du in nytt på Utter nångång? Du kanske la dom i en annan tråd..? :P
Ja jag la det i en egen tråd vill jag minnas :o)
#32 Jag har också för mej att du gjorde det, men vad hette den då?:P
Söt Utter är :)
#32 Jag kan inte hitta tråden.. :(
Har du fotat Utter nå på sistone Åsa? :) Jag vill se isf, du vet att jag är kär i honom <3 ;)