Brumme-Lisa kommer snart hem.
Jag kan inte hålla mig längre från att visa er min lilla underbara rex tjeja. Hon är ju så himla fin så jag förstår att Nicolina som fött upp denna fina kull kommer att ha svårt att släppa dom små. Hela kullen är lika fin.
Silverdalens Brumme-Lisa, Svart LH rex.

Fotona taget av Nicolina på Silverdalens.
Vacker med svart rex tycker jag !!
men vad snyggt det var med svart å rex.
ÅÅÅ vill pussa på den :P Nä nu jämarns blir det dax för brunstkoll här hemma tror jag ..

Japp det är lite annorlunda och jag längtar massor tills jag ska hämta hem henne=)
Oj så söt! Förstår att du längtar! :)
alltså det är ju så man smälter :)
själv drömmer jag om en bra rex/satin unge nån dag =)))
Vad sööt!
Håller med, svart rex är urläckert! :) Mycket gulligt namn också :D

Tack snälla alla ni…namnet var Nicolinas fyndiga påhitt då det är Nallebjörnskullen.
Hon är ju jättefin Linda! :)

Tack Debbie.

Hon e ju bara för underbart vacker den lilla damen! Älskar rex! Och svarta hamsterbebisar e ju bara för underbara dom med! :D
// Nathalie

Mocchino: Jag tyckte om din fina hane, var det Bok han hette?

#13 Det är mandizen som har Mapilamis Bok! ;P
// Nathalie

Oki men vad hette din hane?

#15 Vilken av dom? ;P *thihi* Jag har några stycken.. :P
// Nathalie

okej…men vilken tycker du själv är finast. Både temperament-och typmässigt?

Det är riktigt svårt.. Jag tycker alla mina är fina i temperamentet! Men en som är som smör i handen det är min egna Cheesecake från kak kullen. :) Men honom har jag ju vänt och vridit på sedan han var 1v gammal nästan.. *thihi* ;P
Typmässigt vet jag inte.. Kan kanske vara Englatassens Mulle Meck.. :)
(hoppas d e okej att jag lägger in en bild i din tråd annars får du be nån ta bort bilden! ;P)
// Nathalie

Lilla söta Brumma!
Hon kommer snart att vara överkrullig och fluffig, då ska ni se henne! = )
Hehe, min mamma blev helt kär i henne! Så söt i den svarta vågiga pälsen och de stora rosa tassarna :)

#18: Klart det är okej=) Jag satte den som synlig ist. Jättefin gosse…
Längtar du Linda? 
Hon är verkligen jättesöt! Förstår att du är glad som ska få hem henne.. =)

Hihihi…

Va gullig hon är=)
Åhhh…..visst gör Nicolina söta bebbar! Jag har ju en Silverdalare med här hemma som kommer att få en fluffkull till i framtiden.
Tack Nico för att min syster får chansen att lära känna en silverdalare…Brumme-Lisa är underbart söt.
Kram!

#26 Å vad ni två är gulliga, märkt tydligt att ni är tvillingar ; )
Det är så skönt när man vet hur bra bebbarna kommer att få det, då kan jag som uppfödare pusta ut och känna glädje när jag lämnar iväg mina småttingar!
#27 Jag är inte gullig, jag säger sanningen…hihi.
Ja, Mimmi kommer få leva gott här och få en kull till innan hon pensioneras, men jag kan inte vara nöjdare med en hamster än min gose tjejja.

Jag ska skämma bort henne med massor av gos=)

GLAD!!! = )

Nedräkning: 4 ½ dag kvar…åhh vad outhärdligt…
Kul att det snart är dags :)

#31 Hahaha!! Du är för härlig^^
Är det bara 4½ dag kvar till utställningen, himmel vad snabbt tiden går… ! Tyckte ju nyss att det var utställning!

Men, hon blir ju bara sötare med tiden ju. Var ska detta sluta Nicolina?
Kramar för att du är så gullig…

#36 Å det slutar inte..^^

Hehehe…
Vad söt hon är, som en brumelisa:)
Himla söt! :) Du kan inte råka skicka henne till mej Nico? ;D
Måste säga ännu en gång; hon är ju bara så otroligt söt! Ser ut som en liten nallebjörn. =)
#41 Nu har varit otrevlig i flera trådar här inne på hamster iFokus. Förstår inte riktigt vad du vill med dina otrevliga kommentarer men du kan ju gå till nåt annat forum om du nu bara "stör dig" på alla här inne och skriver en massa otrevligheter.

# 35 , sötnos! , och vilket ansiktsuttryck ;)

Haha! Tackar alla… stackars dig Linda-Lou, du komme få hålla hårt i denna lilla tös på utstälningen ; )
#40 Ler, nja… blir kanske lite svårt att sända henne i brev?
#41 Tråkigt för dig då! Börjar tröttna rejält på dina otrevliga kommentarer, sök dig nån annanstans här på i.fokus om du inte gillar oss!
#41 Tänk på tonen i dina kommentarer tack, samma regler gäller alla våra medlemar och så även dig. Gillar man inte forumet så behöver man inte vara här heller.
/Maria- Sajtvärd
#44 Menade givetvis inte i brev ;) Tänkte mer om nån ska uppåt mot mej å kan ta med henne.. hihi.
Hur många små krabater har du hemma nu Linda?, inräknat med Brumme-Lisa? :)

3 st…Och älskar alla min ända ut i alla små tassar och här bor dom till dom mot min vilja går bort av ålderdom. Usch vill inte ens tänka på den stunden. Så det pratar vi inte om=(

Grattis till de nya hamstrarna Linda-Lou=) Skönt att höra att det var du som tog över Benni;) Kram!

#53: du är så gullig Micki…

Ja, nu är lilltösen hemma och hon är så gó. En liten knubba=) Nicolina är en jätterar tjej som lyckats toppen med sina kullar särskilt med denna som ju innehöll min lilla bebbe…
Sedan har jag fått hem en liten kille från Sweet´s, han heter Invasion men kallas Vasse. Han är Dove LH bandad. Också 4 veckor och jättesnäll…
Som sagt, var ska detta sluta? 2 jättefina hamstrar från 2 toppentjejer.
Tack Sofie och Nicolina!
Kram!

Måste komma å titta på dina små bebisar nu ju =P …… hihi
#55 Kul! Ser fram emot bilder på bägge två :)

#55 Kul! Jag har brorsan till Invasion hemma.. ;P Lilla Ironweed följde med mig hem.. Lilla sobel hanen som är så mörk så jag trodde att han var svart! Och det bästa av allt; han kan inte vara sobel gul! :D
// Nathalie

#58: Nee precis så är det=) Jag ville ha fina linjer…och det fick vi båda.
#56: Välkommen hit! Bara knata över gården ju…
Kram

Å tack Linda! Gud vilka fina ord, blir ju superglad! Hoppas verkligen du kommer trivas med lilltjejan, eller ja… Pip-Lisa som jag kallat henne för^^
.jpg)
.jpg)