Tillfälligt inflyttad
Idag flyttade Zelda in här hos mig (:
Jag lånar henne av Eva ( Ham_Madam ) och det är tänkt att hon ska få sin första kull här med min kille (:
Detta kommer även bli min första kull med hamster bebbar :)
Här kommer då Zelda ,

Sötnosar båda två :) Lycka Till med parningen & kullen :):)

Vad kul! :D Eva är en riktig snälling hon! ;D Ruskigt söta är dom båda två oxå! :D
// Nathalie
Oj vad fin hon har blivit lilla Zelda :)
snygg kille har hon fått sig med ;P trevligt :)

# 2 , tack så mkt (:
# 3 , Ja det är hon verkligen (:
# 4 , Ja, hon är jätte fin (: Eva berätta att hon kommer från dig från början ;)
Vilken fin tös du fått låna!
En fin tjejja!

Ja, hon är jätte fin (:
Vad söta begge är!

va?? är det zelda från noomie!? OJ vad hon har vuxit till sig. när jag såg henne var hon ju så pytteliten bebbe! dom växer så fort och blir stora, man hänger knappt med

# 10 , tack (:
# 11 , Japp det är hon (: hihi ja hon är stor nu :D
ja zelda från noomie har blivit stor,fast å fin i kroppen.
visst har hon en fin fästman

Supersöt :)
Åh, så vacker!
Är hon kh?

# 15 , ja visst är hon (:
# 16, Japp (:

Hon är ju superfin!
På bilden i #14 påminner hon otroligt mkt om min första Guldhamster Leusie, gud vad jag saknar henne… min plutta!
#17 en mkt vacker kh tös tycker jag!
åhhh gumman <3

Den färgen har jag inte sett förut, som Zelda har alltså… vad kallas den? Är den ovanlig eller har jag bara missat just den här färgen? Riktigt fin var hon i alla fall!

Zelda är Silvergrå! Troligen med en Silvergrå gen då hon ser liet brun ut i färgen, har de två gener är de verkligen helt stålgrå utan minsta brunt i. Jättevacker färg = )

Tack för hjälpen! 
*Lite OT* Ååååh vad jag är sugen på att köpa en hamster till nu! Men jag kan inte bestämma mig för vilken färg… det finns ju sååå många fina!

# 18, 19 ; Ja hon är jätte fin (: Hon har bra hull och är fin i kroppen (: väldigt nyfiken o glad (:
Och ja, precis som Nicolina säger så är hon silvergrå :)

åh vilken fin bild=) en riktigt vacker hamster. hon kommer nog vinna hela sm om hon ska ställas=)
Är hon efter Floras linjer?

# 25, hihi, hon ska inte ställas på sm ;) hon är här hos mig och ska bli mamma är det tänkt (:
# 26 , det har jag ingen aning om, så jag överlåter den frågan till Noomie eller Eva :)

Nä inte flora men twixie är mamma så hon kan vara skp…har inget sett på henne men för säkerhet skull.
Men hon funkar ju skitbra med en svart hamster…bandad dessutom :)
Fast hon vet detta.
kram Noomie

Ja, ska bli spännande och se vad som kommer dyka upp i kullen (:
zelda är född hos noomie å som noomie sa inte efter flora.
vet vad zelda bär på men till mina linjer går hon bra.
nu tar membel första kullen med sin grabb sen ska jag ta en med min nf hane el helsvarta grabb,de två grabbarna är bara 4v än så länge så zelda hinner hem å vila upp sej innan nån av de två ska få debutera.

wow vad snygg hon är. om man nu kan säga så om en hamster, haha:)

hihi ja hon är en liten snyggning (: hon posar när kameran kommer fram me, då hon väl vill sitta still :D
jag gillar när de har det bruna i ansiktet så zelda passar mej precis.
är glad att hon har så orange tänder så jag nu kan behålla henne.
var så ledsen i torsdags å trodde jag skulle bli tvungen att omplacera henne då jag fick så många olika svar om vita tandsjukdomen. den finns i hennes släkt.därför undrade jag om hon kunde användas å första svaren var totalt NEEEJ.
att hitta en med hennes kropp i den åldern å bra kh huvud är svårt än så länge så henne ville jag inte missta.

Ja hon är ju jätte fin (: en trevlig liten dam :)
För tillfället håller hon på att möblera om hos sig, gräver in underlag i ett pringelsrör, och sen puttar hon ut det på ndra sidan .. haha ;)