⚠️Varning för känsligt innehåll⚠️ ❤️Sov sött❤️
Min älskade pälsboll, mitt andra hjärta, min lilla bebbe. Sov så gott i din eviga sömn ❤️
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, och jag klarar inte av tanken, att du inte finns kvar. Jag önskar att du bara skulle kunna komma tillbaka, att vi skulle kunna fortsätta snurra runt tillsammans i jakten på frön, eller sitta i soffan och gosa..❤️
14/02-2021 - 05/12-2022 🌹
Bilderna när hon är i min hand är under den sista timmen, hon var helt slapp, hon orkade knappt ta upp huvudet.
De andra är Kiwi, utan något liv i sig kvar🥀
jag kan berätta hur allting gick till imorgon, om jag orkar.
Vila i frid min lilla älskling ❤️
Nej, så ledsamt. Beklagar!😢
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Åhh , så tråkigt 🥲❤️
Beklagar ❤️
HH 🙂
Kiwi var en fin hamster, du får tänka även om det är svårt. På dem fina tiden ni haft tillsammans. Hon fick ett jätte bra hem hos dig.
Finner inga ord, alltid svårt att förlora en hamster, dem är din värld, din bästa vän..
Vila i frid fina Kiwi ❤️❤️
Beklagar verkligen😔 Kom ihåg att Kiwi levde ett långt och lyckligt liv med dig som ägare! Vila i frid Kiwi🧡
Ånej! Vila i frid Kiwi…❤️ Så ledsamt..
Nej så ledsamt 😢 vila i frid 🌹🌺
Godnatt Kiwi ❤️
Beklagar förlusten, det är alltid lika tungt.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Beklagar förlusten.
Vila i Frid 🥀
jag ska se om jag orkar förklara..:
de senaste dagarna har hon varit lite långsammare, och jag tänkte att det bara var pågrund av åldern, då hon började komma nära
2 år. Under de tre senaste dagarna såg jag även att hennes rumpa började skaka, i takt med andetagen. Jag sa det till mina föräldrar, men dem sa att det nog inte var någonting. Hon verkade inte ha ont någonstans och hon var lika gosig som vanligt.
Allt hemskt hände igår. När jag pratade med en kär kompis så fixade jag samtidigt lite i kiwis Bur, eftersom att det var så mörkt ute så tänkte jag att klockan var 9-10 på kvällen (då jag brukar ta upp henne). Klockan var egentligen 18.00. När jag prasslar i buren så kommer hon alltid ut ur huset. Hon kom inte ut nu.
Jag öppnade locket försiktigt för att kolla, hon reagerar inte men andas, så jag antar att hon är i en djup sömn, vanligtvis så brukar hon reagera direkt när hon sover, men tänkte inte så mycket på det då klockan var sex. När klockan är 21.00 så går jag för att ta upp henne, jag prasslar som vanligt lite i buren, men ingenting händer. Jag öppnar locket efter ca 10 minuter då jag redan var orolig. Hon ligger där utan att reagera, och när jag petar på henne lite försiktigt (hon brukar bitas när man petar på henne när hon sover) så rör hon knappt på sig, ögonen förblir stängda. efter ca 10 minuter så låter jag henne va ända fram till klockan tio. Nu börjar jag få panik, så jag och mina föräldrar försöker få ut henne. Hon försöker att gå, men hon vinglar starkt fram och tillbaka så det går knappt för henne.
Jag tar upp henne och känner igenom henne. Ingen skillnad, hon känns som hon alltid brukar, förutom att hon är ganska kall under pälsen, tassarna fortfarande varma. Hon verkar inte ha någon smärta, eller så kanske hon inte orkade? Vi sätter elementet på max samtidigt som vi hämtar Barnmat och vatten, vi försöker få henne att äta/dricka lite, men hon orkar inte ens öppna munnen.
Hon försöker att gå några steg, notera att dessa är OTROLIGT vingliga, och sedan därefter så somnar hon igen i ca 30 sekunder av utmattning. Detta gör hon hela tiden. Jag håller om henne så att hon kan få lite värme. Efter ett tag så sätter vi henne i buren (hennes favoritställe som är ganska varmt) , men jag tar upp henne efter ca en halvtimme. Hennes andetag blir allt långsammare, och tillslut så somnar hon in bredvid mig i en filt.
Veterinärkliniken i staden öppnade klockan 08.00, så vi gjorde oss redo för att åka så snabbt som möjligt, (för avlivning) , men vi hann ju då inte. Hon somnade in fridfullt, utan någon synlig smärta. Det finns säker något som vi hade kunnat göra bättre, men det är slut nu. Detta utspelade sig från ca 23.00-02.00.
Jag har gråtit non-stop i flera timmar, jag kan inte ens tänka på en värd utan henne. Det var så smärtsamt att kolla på henne, när hon inte ens orkade lyfta på huvudet. Hon somnade med familj nära🥀
❤️
Vilken ledsam och läskig händelse. Hoppas hon får det bra ditt hon kommer vila i frid lilla kiwi 🌹🌺
#0: Beklagar❤️
Vila i frid❤️🕊
Beklagar
Vila i frid lilla kiwi😔🌸❤️💜
Tjena^^