Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: burartillbehörinredning
Läst 829 ggr
[PixelMollan]
0

Lite nytt till älsklingarna ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan

I brist på annat så tänkte jag visa upp skruttans nya Hjul xD
De gamla va ju förskräckligt o bara lät o lät emot platsväggen.
Detta låter ingenting och är de bästa Hjul jag någonsin sett xD!
Skruttan verkar gilla de oxå :) Dock är det väldigt stort (positivt oxå) så de blev att möblera om i hela buren :)

Molle fick ärva skruttans gamla Hjul sålänge, tills jag köpt ett till honom oxå :) De blev han mycket göad över xD
Och jag ännu gladare över att de inte låter lika mycket i hans Bur med de hjulet :D Yeeey!

Sen köpte jag oxå massa knäckers . hihi! Jul snart ju!

Älskar min bebisar MEEEST! <3 Såå söta är dom! Så synd att dom inte lever mer än typ två år :( Jag har verkligen blivit enormt kär i mina två <3

[PixelMollan]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Molle <3

Nicolina
0

Jamen visst är de hjulen bara för bra!! Har några sådana jag också och de är de bästa här hemma, måste köpa fler = )

Sara87
0

Jag är kanske den enda som inte är nöjd med Nobby-hjulen, sneda å vinda, bankar å bonkar. Har t.o.m. gjort plattor under hjulen med fleece å kartong, men plasten (själva hjulet) blir ändå att slå mot det silvriga i ställningen :/ Ibland låter de så mkt att jag måste ställa buren i ett annat rum..
Men bra att ni är nöjda iaf! :)

Asa-N
0

Jag har inget problem med mitt heller….

HanniBanni
0

#0 En sån Bur du har hade jag innan till min mimmi och där fick jag ett Hjul till och det är antagligen det du hade inna. Jag tyckte också att det hjulet var jättedåligt och det gnisslade och bankade jätte mycket Fundersam Nu har jag köpt ett nytt Hjul och en ny Bur och det hjulet är inte heller bra Ledsen Det tycker inte ens min hamster för hon har täppt igen det så att hon inte kan springa mer Räcka ut tungan Men var har du köpt ditt nya Hjul?? Jag tycker det verkar bar och stort Glad

Nadja_Filur
0

Fina!! <3

Jag älskar mitt Hjul!! Det är galler-hjul men det är täta rutor  så man slipper sätta kartong! Det bästa av allt! Det är inte silvrigt utan rött! <3

[PixelMollan]
0

#5 jag har köpt de på KävlingeZoo i Kävlinge, Skåne :P

#6 Snyggt med rött jU! :P